ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Hallo,
onlangs heb ik een beovision 6-26 aangeschaft via marktplaats. Nu blijkt dat het scherm een donkere veeg aan de rechterkant heeft, die steeds donkerder gaat worden wanneer hij langer aanstaat. Ik heb gemerkt dat je het tijdelijk kan oplossen door de vlek koud te maken met een bevroren coolpack. Echter komt de vlek vrij snel weer terug.
weet iemand of ik dit defenitief kan oplossen?
en mocht dit niet het geval zijn, is het dan haalbaar om het scherm te vervangen? En welk merk en type is dit?
alvast bedankt vaar de reactie.
hartelijke groet,
hans
Is je dat niet verteld door de verkoper bij wie je het gekocht hebt.
Zou 'm terugbrengen en geld terug eisen.
Brengen & Ophalen
Toestel is natuurlijk al een aantal jaren oud, een defect kan altijd optreden. Gewoon contact opnemen met de verkoper en kijken of het op te lossen is.
Het kan inderdaad ook condens zijn, dat wil wel eens voorkomen bij LCD schermen met een contrastscherm ervoor.
Nieuw scherm misschien niet meer, maar misschien een goede gebruikte wel. Ik durf op afstand niet te zeggen of het scherm defect is zonder de klacht eerst te hebben gezien. Het kan, maar hoeft niet.
Goedemorgen,
Bedankt voor je reactie.
Het plaatsen van een nieuw scherm lijkt mij de enige oplossing.
Waar moet ik aan denken bij een zacht prijsje?
Groeten,
Hans