Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

ander merk TV op beosystem 3

rated by 0 users
This post has 9 Replies | 3 Followers

ronbeo
Not Ranked
Posts 4
Bronze Member
ronbeo Posted: Sun, Feb 24 2013 7:22 AM

Goedemorgen,

Wie kan mij zeggen dat als je een ander merk plasma/led aansluit op het system 3 of die ook automatisch aan zal gaan als hij signaal krijgt via DVI-D(met verloop naar HDMI).

Het zou dan specifiek gaan om de Panasonic VT serie of de Samsung UE..ES8000 serie.

De dealer heeft met deze merken geen ervaring of het werkt.

Raeven
Not Ranked
Posts 61
Bronze Member
Raeven replied on Mon, Feb 25 2013 8:30 PM

Hallo, ik heb op mijn systeem 3 een Pioneer Kuro 60" aangesloten. Perfect beeld! het heeft mij B&O dealer wel wat moeite kost om het scherm aan en uit met het systeem 3 te laten werken. Echter op dit scherm (maar ook andere) is een automatische detectie of er signaal is. Met andere woorden het scherm kan zich automatisch in en uit schakelen.

ronbeo
Not Ranked
Posts 4
Bronze Member
ronbeo replied on Mon, Feb 25 2013 9:21 PM

Dank je!

Vandaag een dealer gesproken die ook Panasonic verkoopt en die vertelde dat ook Panasonic zo werkt.

Had ook de mening dat je beter een nieuwe 65" Panasonic kan nemen dan een 4-65 van 6/7 jaar oud kwa beeld.

Nu nog kijken of ik er een kan vinden(uitlopend model).

Ik sta er trouwens ook nog steeds van te kijken dat Fred Baak zoveel moeite doet om een oplossing te vinden als je ergens mee zit of vragen hebt terwijl hij (nog) nooit wat aan mij verkocht heeft! Top!

Voor mijn volgende B&O aankoop zeker naar Fred!

Beobuddy
Top 25 Contributor
Utrecht, The Netherlands
Posts 3,972
Founder

Realiseer je wel dat bij een andere keuze van scherm op de BS3, je niet het maximale uit de BS3.

Alle kleursettings (helderheid, contrast, verzadiging etc) en de automatsche regeling ervan vervallen bij het gebruik van een ander merk scherm.

Verder is het ander merk scherm niet gecalibreerd volgens de B&O standaard, laat staan dat het überhaupt gecalibreerd is.

koning
Top 25 Contributor
holland
Posts 4,220
Bronze Member
koning replied on Fri, Mar 1 2013 8:55 PM

Hoe je het went of keert,een panasonic plasma geeft een fantastisch beeld.

wie zegt dat panasonic hun schermen ook niet calibreren.

jvdl
Top 500 Contributor
Netherlands
Posts 129
Bronze Member
jvdl replied on Thu, Apr 11 2013 12:14 PM

Als je interesse hebt kun je van mij een B&O Beovision 4-65 Full HD scherm met zwarte lijst overnemen compleet met originele B&O ophangframe, in uitstekende staat, destijds geleverd door B&O dealer Houten! (zonder BS3).

Ik zou zeggen bij interesse doe een bod.........

Luuc
Not Ranked
Posts 6
Bronze Member
Luuc replied on Fri, Sep 26 2014 5:41 PM

Het is al een jaar geleden maar heeft u dit scherm toevallig nog?

mvgr Luuc

jvdl
Top 500 Contributor
Netherlands
Posts 129
Bronze Member
jvdl replied on Fri, Sep 26 2014 6:10 PM

Hallo Luuc,

sorry maar dit scherm is in juni 2013 verkocht.....

M.vr.gr.,

John

Pepper
Not Ranked
Posts 31
Bronze Member
Pepper replied on Sun, Sep 28 2014 7:30 AM

Ik heb eigenlijk dezelfde vraag, maar dan voor een Sony Bravia HD-LED.......hoe laat je deze aan en uitschakelen via een BS3. 

HarleyD
Not Ranked
Posts 14
Bronze Member
HarleyD replied on Sat, Jan 10 2015 5:15 PM

Vraagje , wat heb je voor scherm terug gekocht ?

Zit nl te twijfelen om mijn 50" scherm om te wisselen voor een 65 " van Panasonic , maar ben nog beetje zoekende naar het type ?

Ik wil absoluut dat het geheel werkt , heb liever een stapje ouder die compleet werkt , als de nieuwste die ik handmatig aan en uit moet zetten .

Mocht iemand anders het antwoord weten , hou ik mij uiteraard ook aanbevolen ?

Ik heb nu Bv-4-50 met beosystem-3 met los " oog "

Page 1 of 1 (10 items) | RSS