ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Beste lezers,
Ik heb een beomaster 5500 systeem met Penta speakers.De Beogram 5500 platenspeler geeft alleen geluid uit de linker luidspreker. Zodra de naald de plaat raakt, hoor je in een fractie van een seconde ook geluid uit het rechter kanaal.Dit gebeurt ook als de naald weer van de plaat af gaat.Zo dit een contactje kunnen zijn of is het MMC-4 element aan vervanging toe?
Ben benieuwd
mvg Collin
Het kan het element zijn of het kan de bedrading in de arm zijn. Is te testen door of het element in een andere platenspeler te testen of door een ander element in je BeoGram te proberen. Wat is je woonplaats?
Is je probleem al opgelost? Ik ben erg benieuwd, want ik heb hetzelde mankement en kom er niet uit wat het is. Heb ook niet de mogelijkheid om te testen met een ander element (niet in bezit en ken ook niemand met een MMC20S element)
Wat mij betreft zelfde antwoord als BG2200 thread, echt: defecte elementen zijn bepaald niet uitzonderlijk, het spul is nog maar pakweg 30 jaar jong maar toch..:)