ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Geacht forum,
ik heb een Beovison 7-32 type 9331. HD ready dus, met een DVI-poort. In heb ik dat verband 2 vragen:
1. kan ik een UPC CI+ module aansluiten? Wat heb ik daarvoor nodig?
2. Ik wil dolgraag echte HDMI-poorten voor de aansluiting laptop, Chromecast, etc. Iemand vertelde mij dat je een Full HD kaart zou kunnen late inbouwen? Maar ik lees daar verder niets over in het forum. Heeft iemand daar ervaring mee?
Ik vond op het forum een kastje waarbij je van 1 HDMI naar 4 HDMI gaat, maar dan heb je nog niet het probleem van het geluid opgelost.
Ben nu aan het overwegen om de TV weg te doen, maar dat doe ik bij voorkeur liever niet.
Alvast dank voor jullie reacties!
Robbert
rvaneck:Geacht forum, ik heb een Beovison 7-32 type 9331. HD ready dus, met een DVI-poort. In heb ik dat verband 2 vragen: 1. kan ik een UPC CI+ module aansluiten? Wat heb ik daarvoor nodig? 2. Ik wil dolgraag echte HDMI-poorten voor de aansluiting laptop, Chromecast, etc. Iemand vertelde mij dat je een Full HD kaart zou kunnen late inbouwen? Maar ik lees daar verder niets over in het forum. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik vond op het forum een kastje waarbij je van 1 HDMI naar 4 HDMI gaat, maar dan heb je nog niet het probleem van het geluid opgelost. Ben nu aan het overwegen om de TV weg te doen, maar dat doe ik bij voorkeur liever niet. Alvast dank voor jullie reacties! Robbert