ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Beste B&O vrinden,
Lang heb ik me verbaasd dat dit spul het zo goed blijft doen, tot afgelopen zondag ....
De cd speler gaf aan te beginnen, keurig het aantal nummers op een rij, en toen, klik...
niets meer, nog eens geprobeerd, hoopvol ging hij even aan, speelde zelfs nog 2 noten en klik....
Wat is er aan te doen, is dit te maken, en zo ja, waar en door wie ?
Wil iemand mij hiermee verder helpen, ik kan niet zonder dit machientje.
ik hoor het graag,
vriendelijke groet,
Ad van WIjk
06-21887713.
Beste Ad,
Ondergetekende, Beobuddy of iPaul hier op het forum kunnen wel naar het BeoSystem kijken. Of het reparabel is is van afstand niet te zeggen. Werkt de radio nog wel?
Is er een linksysteem in het huis aanwezig (dus geluid in meerdere ruimtes)? Zo ja, koppel dit eens los van het systeem. Haal ook eens de batterijen uit de afstandsbediening, het zal niet de eerste keer zijn dat een is toets die blijft hangen, als dit de stand-by toets is heb je dit probleem ook.
Beobuddy en iPaul wonen overigens in het midden van het land, ik woon in het noorden van Nederland, misschien wel handig om te weten.
Beste Blackrix,
Dank voor je reactie, ja de radio en ook het cassettedeck werkt prima.
Heb geen linksysteem, heb net de batterijen verwisseld en dan speelt hij 10 sec. en schakelt uit.
Wij wonen in Tiel, ook het midden van het land, zou ik langs kunnen komen met de speler ?
Mag ook hier , betaal uiteraard de kosten.
Hoor graag,
vriendelijke groeten,
Ad van Wijk
Ik woon in het noorden van het land, Tiel is zo'n 2 uur rijden. Misschien is goed verpakt versturen een optie?
Misschien woont er iemand dichter in de buurt ?
Is Utrecht een optie? Stuur maar een pm.
Hallo Buddy,
Mijn mailtje ontvangen ?
vr gr ad
Helaas Ad,
Ik heb niets gezien.