Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

Aansluitingen beovision-4

rated by 0 users
This post has 3 Replies | 1 Follower

Dave33
Not Ranked
Posts 80
Bronze Member
Dave33 Posted: Thu, May 7 2015 4:50 PM
Weet iemand hier waarom er achterop de bv4 links en rechts speaker aansluitingen zitten? In de handleiding staat dat je daarop niets moet aansluiten maar op de beosystem 1,2,3. Maar waarom maken ze die aansluiting er dan op?????

Dank bij voorbaat
Beobuddy
Top 25 Contributor
Utrecht, The Netherlands
Posts 3,972
Founder

Omdat het scherm in de BV4 een commercieel Panasonic scherm is. Met aangepaste software en gekalibreerd naar B&O eisen.

Er zijn diverse accessoires voor deze Panasonicschermen, waaronder ook paneelspeakers die je aan beide zijde kunt vastmaken. Alleen moet je dan ook geluid aansluiten. en dat gebeurt standaard bij B&O niet. Niet nodig uiteraard.

Dave33
Not Ranked
Posts 80
Bronze Member
Dave33 replied on Thu, May 7 2015 7:34 PM
Bedankt beobuddy,

Dus zelfs het metalen zwarte buitenframe waar de bezel op geschroefd wordt is van panasonic??

Weet je toevallig waar dit soort speakers te koop zijn?Ik heb hem aan een muur hangen en moet zeggen dat ik hem ernstig mooi vindt zonder speakers, wat helaas wel een probleem is natuurlijk, ik zoek nog een oplossing, hij hangt zo mooi in zn eente aan de muur alle kabels door de muur heen weggewerkt,

Mvg
Dave33
Not Ranked
Posts 80
Bronze Member
Dave33 replied on Thu, May 7 2015 7:50 PM
Beobuddy ik heb net een soortgelijk plasma scherm manual gezien op internet en die speakers hangen er dan naast wat niet past zo met het b&o frame en er totaal niet uitziet ahahha

Ieder geval bedankt hoor
Page 1 of 1 (4 items) | RSS