ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Weet hier iemand van een succesvolle ombouw van een Beovision 5, met inbouw van een Panasonic Full HD met HDMI ingangen?Zou hierbij ook de B&O funktionaliteit van de Powerlinks en Masterlink behouden kunnen blijven?
Yep, alle elektronica eruit, Panasonic HD scherm er in en aansturen met een BeoSystem 3. Je zal alleen een voeding moeten fabriceren voor de centerluidsprekers.
Dat klinkt als een hele dure en lastige klus. Dus alleen een scherm erin met HDMI ingangen en dan de sound naar de sound centrale van de BV5 is geen optie?Ik zag er een te koop aangeboden, maar vroeg me af of het wel kan kloppen. Het zou toch een mooie tv zijn, als het waar is....
Tja, wel mooi maar het prijskaartje... En persoonlijk vind ik het design van de BV5 zelfs wat mooier dan de 9. Het vlakke frame vind ik erg mooi.
Upgrade naar een Beovision 10? Komt die al in de buurt van de beeldkwaliteit van plasma's? / de Beovision 9?
Dat is appels met peren vergelijken.
Persoonlijk vind ik de BV10 verre van de kwaliteit van de BV9. Alleen de huidskleuren al....
Inderdaad, geen vergelijking.
Ik vind de kleuren wel goed , maar het is appels met peren vergelijken