ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Na stroomonderbreking krijg ik mijn eerdere werkende opstelling niet meer aan de praat.
Beosystem7000 - tuner, cd en cassettedeck spelen over de boxen die zijn aangesloten op mijn Beovision 7-32.
Voorzover ik kan nalezen moet ik mijn Beo4 instellen met V.OPT 2 en A.OPT 0 en dan zou ik de tuner kunnen aanzetten met RADIO op de Beo4 en dan hoor ik geluid over mijn boxen. Zo werkte het ook voor de stroomuitval.
nu gebeurt er niets als ik op RADIO druk, de tuner gaat niet aan. Als ik audio instel als A.OPT 1 dan wel alhoewel speakers niet aangaan; ik zie alleen mijn tuner oplichten.
vergeet ik iets? Ik heb geen enkele kabel aangeraakt dus snap niet goed waarom dit niet meer werkt.
groet
Rob
Dag Rob,
Kennelijk is het systeem gekoppeld middels een ML/MCL converter. Een klein zwart boxje.
Ik zou willen adviseren om alle componenten wederom van de spanning te halen voor minsten enkele minuten.
Daarna zet de audio onder spanning, gevolgd door de BV7. Als laatste het boxje. Nog even de opties Aopt en Vopt intikken en kijken of deze door de Beomaster en Beovision worden bevestigd met een rood knipperend ledje.
Daarna zou het weer moeten werken.
Bebouwde, dat werkte inderdaad na een aantal keren proberen.
Ik heb nu een Masterlink Gateway 2e hands aangeschaft. Kan ik die nu in plaats van de ML/MCL converter gebruiken en dan de additionele functionaliteit gebruiken die een ML Gateway levert of is er meer nodig?
Bedankt voor tips hoe die ML Gateway te gebruiken...
Ik bedoel Beobuddy. Autocorrect :(