ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
http://www.beoworld.org/prod_details.asp?pid=569 den der type tv og jeg undre mig hvis der nogle digitale tv bok's som den virker med? altså med at man kan bruge den over tv'et med dens fjernbetjening og den ville bruge tv'ets kanal liste i stedet for?
Hej og velkommen til Beoworld,
du kan tilslutte enhver boks, som har en scartudgang, til den gamle Avant.
F.eks Triax laver nogle, som er B&O-kompatible (dvs de kan styres med en Beo4).
At få opdateret STB'en i tv'et (så tv'et omkoder ir-signalerne) er nok ikke aktuelt for en gammel Avant - er for dyrt og måske slet ikke muligt.
Du vil ved en tilsluttet boks altid skulle bruge dennes kanal-liste. Det er bare en boks, som er tilsluttet og som ikke har noget med tv'et egen analoge tuner at gøre.
MM
There is a tv - and there is a BV
Tak, vilken model a dem ville virke med en beo4? jeg har allered en tv boks men er ikke b&o kompatibel model, kan man få en tv boks som kan overtage tv'et's inbygged tuner, ik?
Sorry - jeg er ikke helt klar på, hvad du mener med 'kan overtage tv'ets indbyggede tuner'.
Hvis du mener, at man så bare kan trykke tv, så er svaret et NEJ!
Hvilken type boks søger du? DVB-T, DVB-C eller DVB-S?
Det kable tv jeg bruger, nå? jeg fik min tv bok'd flytteet over til at være på tv knap i stedet for at være på en av kanal.