Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

Beocord 7000 Flachriemen zu lang ... ?

rated by 0 users
This post has 0 Replies | 1 Follower

merlin
Not Ranked
North from Germany
Posts 49
Bronze Member
merlin Posted: Sat, Oct 27 2018 7:18 PM

Beocord 7000 Flachriemen zu lang ... ?
Bitte um Hilfe , habe bereits mehrfach den Flachriemen erneuert , weil nach kurzer Zeit das Laufwerk nicht mehr richtig funktionierte ( speziell vorspulen und rückspulen ) Ich habe das Gefühl , das die Flachriemen , die ich gekauft habe zu lang sind .
Beocord 7000 / Typ 4941 / Seriennummer 0972....
Gibt es irgend einen Menschen in diesem Universum , der mir sagen kann , wie lang dieser Flachriemen genau sein muss ?
Ich habe die mir gelieferten Flachriemen gemessen , sie haben einen Umfang von 226 mm , Breite ist 5 mm und die Dicke ist 0,6 mm .
Ich habe das Laufwerk jetzt bereits zum vierten Mal ! ausbauen müssen , weil nach ungefähr 3 Monaten das vorspulen und zurückspulen nicht mehr funktioniert .
Bitte , Bitte helft mir ... ich weiss nicht mehr weiter ... vielen Dank für eure Hilfe

Beocord 7000 flat belt too long ...?
Ask for help, have already renewed several times the flat belt, because after a short time the drive did not work properly (especially fast forward and rewind) I have the feeling that the flat belt, which I have bought too long.
Beocord 7000 / Type 4941 / Serial number 0972 ....
Is there any human being in this universe who can tell me how long this flat belt needs to be?
I have measured the flat belts supplied to me, they have a circumference of 226 mm, width is 5 mm and the thickness is 0.6 mm.
I already have the drive for the fourth time! have to expand because after about 3 months, the fast rewind and rewind no longer works.
Please, Please help me ... I do not remember ... thank you for your help

Page 1 of 1 (1 items) | RSS