Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

Beovision Avant en digitale TV

rated by 0 users
This post has 2 Replies | 0 Followers

Zalm
Not Ranked
Posts 2
Bronze Member
Zalm Posted: Thu, Nov 1 2012 2:32 PM

Beste,

Ik probeer al enkele dagen mijn digitale tv via scart met mijn Beovision avant aan te sluiten, zonder succes.

Ik weet niet wat er verkeerd loopt, moet ik de scart-aansluiting AV of Decoder gebruiken op mijn tv? Welke keuze moet ik maken in het menu Source? (CDV,...)

Kunnen jullie me even helpen?

Beobuddy
Top 25 Contributor
Utrecht, The Netherlands
Posts 3,972
Founder

Heb je een avant met 2 of 3 vrije scart aansluitingen?

Je kan in ieder geval de AV scart nemen ( de middelste). Steek daar je scartkabel in en sluit de andere kant van de kabel op de TV aansluiting van de kabelontvanger.

Ga nu via Menu, Setup naar Sockets (connections).

In dat menu zie je AV staan waarbij je kan aangeven met welke commando de avant naar deze scart gaat staan kijken.

Als je hier CDV zet, dan zul je beeld hebben op het moment dat je CDV of DVV kiest op de Beo4.

Heb je een recentere waarbij je ook kan kiezen uit STB-SAT/DTV/Vaux, dan heb je de mogelijkheid om de avant de ontvanger te laten besturen.

Zalm
Not Ranked
Posts 2
Bronze Member
Zalm replied on Fri, Nov 2 2012 7:16 PM

ik heb de versie met 2 vrije connectoren, maar in het menu vind ik geen submenu met sockets of connections.

Maar door de source naar non B&O V-tape source te zetten lukt het perfect als ik op de V-tape knop duw op mijn afstandsbediening 

Bedankt voor de hulp :) 

Page 1 of 1 (3 items) | RSS