ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Jeg har for nyligt købt et Century anlæg, hvor der fulgte en Beo4 med i fantastisk flot stand. Desværre virker den ikke. Når der sættes batterier i, skriver den "TV". Ingen knapper reagerer, og den sender ikke noget. Trykker man lidt på de forskellige knapper, skriver den pludseligt "V.TAPE", men reagerer ellers ikke ikke på noget som helst. Jeg har skilt den ad, renset osv. men det ændrer ikke noget. Det ser ikke ud til, at der har været noget spildt i den.
Hvor skal jeg starte?
BeoPlay A9 Mk. II "Special Edition" - "Smoked Oak"
Beosound Stage "Contrast Collection" - Anthracite
Beoplay M5 - Black
Beomaster 7000 + Beocord 7000 + Beogram 7000 MMC1/2 + Beogram CD7000 + Beolink 7000 + Beolab 8000
Beocenter 9500 + Beolink 1000
AUX Expander "Custom Mod" (built-in Bluetooth streaming)
Nå, det var ikke megen respons. Den ryger i brokkassen.
Hej Kasse
Tryk her, og se om du kan finde hjælp.
Hej Peter.
Ingen af knapperne fungerer, så jeg kan ikke teste IR-funktionen. Displayet virker dog fint. Så det kan næstne kun være tastaturfolien. Husker du en cirka pris på et nyt sæt folie?
Kasse: Hej Peter. Ingen af knapperne fungerer, så jeg kan ikke teste IR-funktionen. Displayet virker dog fint. Så det kan næstne kun være tastaturfolien. Husker du en cirka pris på et nyt sæt folie?
Det er desværre ikke folien der er død, jeg har set 2 af disse, hvor lige præcis V.Tape kan vælges, intet andet virker. Jeg har ikke kunnet fikse dem, og har afskrevet dem som et print/IC problem.
Hvor bor du. Jeg har et print til V.Tape Beo4 liggende der virker, du kan sende mig en mail, så kan vi se om vi kan finde ud af noget.
/Jacob
Hej Jacob.
Fjernbetjeningen fremstod også helt som ny, og har tilsyneladende ikke været brugt meget, så det undrede også mig.
Jeg bor i 6630- Hvad står sådan et print i? Ellers vil jeg finde en anden fjernbetjening, de dukker op til små penge på
Facebook Market fra tid til anden.
/Kasper
Kasse: Hej Jacob. Fjernbetjeningen fremstod også helt som ny, og har tilsyneladende ikke været brugt meget, så det undrede også mig. Jeg bor i 6630- Hvad står sådan et print i? Ellers vil jeg finde en anden fjernbetjening, de dukker op til små penge på Facebook Market fra tid til anden. /Kasper
Send mig lige en mail, jeg har også nogle Beo4 hvis det er. Så tager vi den der.