Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

Beovision 11-46 en ventilator??

rated by 0 users
This post has 3 Replies | 1 Follower

Zwaan
Top 500 Contributor
Posts 121
Bronze Member
Zwaan Posted: Sat, Aug 3 2013 5:43 PM

Inmiddels 2 jaar in het bezit van een bv 10-46. Beel en geluid vind ik gewoon goed.

Ik heb weliswaar last van een handshake probleem. als ik voor het kijken van foto's die opgeslagen zijn in mijn bs5/bm5 naar pc ga kan ik netjes mijn foto's bekijken. Als ik echter weer terug wil naar dtv heb ik wel geluid maar geen beeld. Volgens dealer komt dit door Upc-decoder. 

Wat ik wel storend vind is het geluid van de ventilatoren. Zoals nu met warm weer staan ze gewoon te loeien. Ik heb vernomen dat de bv 11 geen ventilatoren heeft. Wie kan dit bevestigen?/

henkebas
Not Ranked
Posts 4
Bronze Member

Had hetzelfde probleem met mijn beovision 8. Heb nuf de BV 11-46 en geen enkel ventilator geluid meerBig Smile

1983beo
Top 500 Contributor
Posts 127
Bronze Member
1983beo replied on Sat, Aug 3 2013 8:49 PM
Zwaan

De beovision 11 heeft inderdaad geen ventilatoren. Het handshake probleem op je beovision 10 is eenvoudig op te lossen door de Upc decoder op uit bij bronwissel te zetten. Als je dan foto's gaat kijken gaat de Upc decoder uit. Als je terug gaat naar dtv van zet de tv de decoder weer aan. Dit zit inderdaad in de Upc decoder en zal er met de beovision 11 waarschijnlijk ook zijn
koning
Top 25 Contributor
holland
Posts 4,220
Bronze Member
koning replied on Mon, Aug 5 2013 10:45 AM

Ik gebruik gewoon mijn mediaplayer van Dune..hehe..voor mijn foto's en vakantie filmpjes,werkt super!

Page 1 of 1 (4 items) | RSS