ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Iemand een idee of de display van een Beolab 3000 of 4500 zal functioneren wanneer deze wordt aangesloten op de PL centerspeaker aansluiting van een Beovision 5?
Brengen & Ophalen
Je reply is leuk Gert-Jan (was ik zelf nooit opgekomen, ofwel je weet het antwoord niet), maar even serieus, wordt het datasignaal doorgegeven op deze aansluiting?
Kwestie van gewoon proberen, eventueel met een penta.
Als het niet het geval is, is het gewoon een kwestie van pinnetje 6 en 7 doorverbinden van de center naar een van de andere aansluitingen.
Maar bij mij weten is de centeraansluiting afgedopt en werkt niet zo 1,2,3. Volgens mij wordt pin 4 niet bekracht bij een BV5.
Bij een system 2 losse doos wordt de center wel aktief bekracht.
Weet dat ik soundmodule licht heb moeten aanpassen voor het toen inbouwen van de BV9 centerspeaker.
Dank je wel Beobuddy, hier kan ik iets mee!
Gewoon uit nieuwsgierigheid en het feit dat ik 1 exemplaar Beolab 4500 over heb en mischien vind ik het wel mooi staan?
Goeje, ik dacht boven de BV5, weet niet of dat estetisch verantwoord is maar goed wat moet ik anders met 1 Beolab 4500. De vraag of data wordt doorgegeven via de PL center was meer geboren uit nieuwsgierigheid Gert-Jan. Maar zoals Beobuddy al voorstelde, even uitproberen. Lijkt me wel leuk om bron, volume, en "teletekst" op het display van de flatpanel te zien