Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

vraagje BV7 32

rated by 0 users
This post has 5 Replies | 1 Follower

Kj_Beo
Not Ranked
Holland
Posts 11
Bronze Member
Kj_Beo Posted: Sat, Dec 21 2013 7:07 PM

Goede dag,

Ik heb zojuist een BV7-32 MK4 gekocht als toestel voor de slaapkamer.

Specifiek een MK4 gekozen zodat deze HD ready is.

Echter loop ik nu tegen 2 issues aan:

Wanneer ik mijn humax decoder aansluit (dacht een IDHR 5200C) via een HDMI naar DVI verloop krijg ik in het beeld willekeurig oplichtende pixels en flitsen in een (deel van) het beeld.

Het gekke is dat dit niet gebeurd als de humax in het opstartscherm staat en tijdens een software update van de humax..

Ik heb alle outputs van de humax geprobeerd (572I/P, 720P en 1080I) maar dit maakt geen verschil.

Iemand enig idee?

Hiernaast blijkt dat de puc list geen humax decoders bevat en deze moet ik dus door een dealer laten updaten.

Wat zijn hier  normaal de ongeveer de te verwachten kosten van?

Alvast bedankt!

Blackrix
Top 100 Contributor
Posts 947
Bronze Member
Blackrix replied on Sat, Dec 21 2013 9:44 PM

Wat is het 4-cijferige typenummer van het toestel?

Voor de prijs van het updaten zal je even contact moeten opnemen met je dealer.

Kj_Beo
Not Ranked
Holland
Posts 11
Bronze Member
Kj_Beo replied on Sun, Dec 22 2013 8:00 AM

Het gaat om typenummer 9171, MK4 geen DVD speler.

Kj_Beo
Not Ranked
Holland
Posts 11
Bronze Member
Kj_Beo replied on Mon, Dec 23 2013 8:16 PM

Ondertussen een iets oudere Humax HD decoder gebruikt en deze over component aangesloten. Dan heb ik wel een goed hd beeld. Hou het maar zo.

Binnenkort maar even een dealer vragen wat het updaten van de puc list kost, lijkt mij vrij weinig werk voor een dealer?

Wel heb ik nog een vraagje over de stand, de tv is voorzien van een hoge motor stand. Draaien doet deze prima maar kantelen doet niets, zijn er soms ook motorstands voor de 7-32 die alleen maar elektrisch draaien? Ik dacht dat ze allemaal ook electrisch kunnen kantelen..

Blackrix
Top 100 Contributor
Posts 947
Bronze Member
Blackrix replied on Mon, Dec 23 2013 10:04 PM

Elektrisch kantelen kan vanaf de 7-40, de 7-32 kan alleen met de hand worden gekanteld.

PUC lijst aanpassen kan nog wel even een klusje zijn, ze moeten deze eerst aanmaken. Maar vraag het gewoon na bij de dealer, dan weet je het.

Kj_Beo
Not Ranked
Holland
Posts 11
Bronze Member
Kj_Beo replied on Wed, Jan 1 2014 11:24 AM

Ondertussen heb ik alles in laten programmeren bij een dealer bij mij in de regio. Zeer netjes geholpen en de dealer heeft ook echt meegedacht.

Alles bij elkaar was ik 25 euro kwijt, geen geld vind ik.

Heb het toestel nu een weekje in gebruik icm met de humax decoder en ben toch wel onder de indruk van de beeld en vooral geluids kwaliteit!

Page 1 of 1 (6 items) | RSS