Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

iPhone als remote voor Beosound5

rated by 0 users
This post has 4 Replies | 1 Follower

AvandenBurg
Not Ranked
Posts 10
Bronze Member
AvandenBurg Posted: Thu, Jan 2 2014 11:57 AM
Ik heb begrepen dat B&O werkt aan een app voor je IPhone om deze als remote te gebruiken voor de BeoSound5. Heeft iemand hier al iets van vernomen?
Beobuddy
Top 25 Contributor
Utrecht, The Netherlands
Posts 3,972
Founder

En wat zou dat precies inhouden? Een soort alternatieve 2 weg communicatie zoals bij de Beo6?

Er is op dit moment al de masterlinkgateway. Daarmee kun je middels je iPhone je B&O set besturen.

8000
Not Ranked
Posts 24
Bronze Member
8000 replied on Thu, Jan 2 2014 2:17 PM

De dealer heeft mij al +/- 3 jaar gelden verteld dat er een app zou komen, maar die is tot nu toe nog altijd uitgebleven. Ik denk ook niet dat deze zal komen.

1983beo
Top 500 Contributor
Posts 127
Bronze Member
1983beo replied on Thu, Jan 2 2014 6:03 PM
B&O heeft nooit aangegeven dat er een app komt voor alleen de Beosound 5.

De beolink app icm de ml gateway werkt heel mooi maar heeft een ml gateway nodig.

De creation 5 app werkt goed voor de muziek bediening voor de beosound 5 alleen niet voor radio zenders, mots of spotify.

Echt een app alleen voor de beosound 5 zal denk ik nooit komen.
AvandenBurg
Not Ranked
Posts 10
Bronze Member
Het nadeel van de ML Gateway icm beolink is dat je dan nog niet je selectie kunt maken in de BM5. Je ziet dan niet welke cd je selecteer. Dan is op dit moment Beo6 ab een optie maar die vindt ik er niet praktisch uitzien. Vandaar mijn "hoop" op een remote via de iPhone
Page 1 of 1 (5 items) | RSS