Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

Digitale tv op een oude BV4-37

rated by 0 users
This post has 1 Reply | 1 Follower

Avanark
Not Ranked
Posts 2
Bronze Member
Avanark Posted: Tue, Jun 3 2014 7:36 AM

Beste mede forumers,

Van mijn oude BV4-37 heb ik nog steeds erg veel plezier, maar ik wil er graag ook digitale TV op kunnen ontvangen. Ik heb een abo bij UPC.

Ik begrijp dat ik daarvoor een Mediabox o.i.d. nodig heb.

Nu zou ik deze mediabox ook graag met de afstandsbediening van B&O willen besturen.

Mijn vraag is nu: is er een lijst van apparaten die mijn Beosystem 2 ondersteunt?

Kan de Beosystem 2 communiceren met de Mediabox van UPC of heeft iemand een beter alternatief?

Alvast bedankt voor de moeite! Yes - thumbs up

Beobuddy
Top 25 Contributor
Utrecht, The Netherlands
Posts 3,972
Founder

Beste André,

Dat is even geleden!

De software bij een BV4-37 is een hardware ic met diverse settopboxen daar in. Nu worden die regelmatig (of het moet nu inmiddels weg afgelopen zijn gezien de afnemende support).

Ik weet van de 4.35 versie dat daar 2 versies van de UPC boxen in staan. Voor zowel met als zonder de hardeschijf voor opname.

Inmiddels is er al weer een recentere 4.45 dat ik weet. Daar vermoed ik dat beide nog in zullen staan.

Ondanks het minder worden van het aantal ondersteunde apparaten, blijven ze wel de recente boxen voor KPN, Ziggo en UPC ondersteunen.

Bestelnummer is: 8344785 .

Expliciet een lijst met apparaten heb ik helaas niet bij hand.

Groeten,

Page 1 of 1 (2 items) | RSS