Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

Beovision av5

rated by 0 users
This post has 6 Replies | 1 Follower

ghoutert
Not Ranked
Posts 3
Bronze Member
ghoutert Posted: Sun, Feb 15 2015 3:08 PM

ik heb een beovision av5 in de niet meer zo gewilde kleur bordeaux. Nu wil ik hem laten overspuiten en daarvoor moet ik een en ander demonteren. Imand ervaring hiermee en of tips? Ik hoor het graag.

ipaul
Top 200 Contributor
Posts 422
Bronze Member
ipaul replied on Sun, Feb 15 2015 9:20 PM

Geen ervaring met het hele ding uit elkaar halen maar wel een heel eind :) (beedbuizen uitruilen enzo).

Maar de overweging "niet meer zo gewilde kleur..", bedoel je dat je voor jezelf een andere kleur wilt ?

Want als het voor de verkoop is, kan ik verklapoen dat beeldbuis tv's in welke kleur ook niet gewild zijn...

Voor jezelf is een ander verhaal: als je handig bent is het wel een klus maar goed te doen, het fieren van een B&O tv :) en ook weer opbouwen.

ghoutert
Not Ranked
Posts 3
Bronze Member
ghoutert replied on Sun, Feb 15 2015 11:33 PM

Hello ipaul

Het is voor mezelf. Ik wil mijn beo behouden maár hij moet wel meegroeien in het interieur. Ik neem aan dat een groot gedeelte gewoon er af te schroeven is, maar het zou fijn zijn om daarvoor een handleiding te hebben. Ik moet toch gewoon de beeldbuis laten zitten?

Secondlife
Top 500 Contributor
Posts 145
Bronze Member
Secondlife replied on Mon, Feb 16 2015 12:17 AM
Misschien tijd voor een nieuw modelletje?
Blackrix
Top 100 Contributor
Posts 947
Bronze Member
Blackrix replied on Mon, Feb 16 2015 5:52 PM

Welke kleur moet hij worden?

ghoutert
Not Ranked
Posts 3
Bronze Member
ghoutert replied on Mon, Feb 16 2015 6:03 PM

IK zit aan zwart te denken of aluminium grijs.

ipaul
Top 200 Contributor
Posts 422
Bronze Member
ipaul replied on Mon, Feb 16 2015 9:59 PM

Tja, dat zijn gangbare kleuren van de AV5 en wrs veel goedkooer er gewoon 1 te kopen in die kleur :)

Page 1 of 1 (7 items) | RSS