Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

Beovision 7 dvd speler

rated by 0 users
This post has 12 Replies | 1 Follower

Dave33
Not Ranked
Posts 80
Bronze Member
Dave33 Posted: Sat, Jun 21 2014 6:33 PM
Hoi allemaal, ik vroeg me af welke type formaten de dvd speler in de bv7-32 mk1 afspeelt, ik weet cd muziek en originele dvds, maar ik heb hier een dvd kopie liggen die het niet doet bijv, speelt de bv7 enkel originele dvds? Ook een sanyo tv met ingebouwde dvd speelt die dvd niet af? Beiden hoor je de dvd laser zoeken oneindig en speelt de bv7 bijv ook mkv of divx af?

Bedankt zover
Dave33
Not Ranked
Posts 80
Bronze Member
Dave33 replied on Sat, Jun 21 2014 6:34 PM
PS de bv7 zegt bij deze copie dvd links boven in scherm een stop logo en de tekst stop
Beobuddy
Top 25 Contributor
Utrecht, The Netherlands
Posts 3,972
Founder
Beobuddy replied on Sun, Jun 22 2014 7:46 PM

BV 7 speelt alleen de DVD Video af die een structuur met 2 mappen "AUDIO_TS"en "VIDEO_TS"

Andere zgn datacd's alleen als er in de root mp3's staan.

Je zou dus die mkv's of divx moeten omzetten middels een brandprogrammaatje die een echte VideoDVD kan maken.

Voor een mkv's of divx of andere download's raad ik je eerder een mediaspeler te gebruiken.

Beobuddy
Top 25 Contributor
Utrecht, The Netherlands
Posts 3,972
Founder
Beobuddy replied on Sun, Jun 22 2014 7:46 PM

BV 7 speelt alleen de DVD Video af die een structuur met 2 mappen "AUDIO_TS"en "VIDEO_TS"

Andere zgn datacd's alleen als er in de root mp3's staan.

Je zou dus die mkv's of divx moeten omzetten middels een brandprogrammaatje die een echte VideoDVD kan maken.

Voor een mkv of divx of andere download's raad ik je eerder een mediaspeler te gebruiken.

Dave33
Not Ranked
Posts 80
Bronze Member
Dave33 replied on Mon, Jun 23 2014 10:06 AM
Oke bedankt, nog een vraagje dan, aangezien ik zelf geen computer heb enkel tablet hebben alle dvds niet die twee bestanden ik kan me vaag herrineren dat dvd altijd die twee files gebruikt?

Bedankt ngmaals
Beobuddy
Top 25 Contributor
Utrecht, The Netherlands
Posts 3,972
Founder
Beobuddy replied on Mon, Jun 23 2014 12:14 PM

Een DVD heeft die twee mappen met Audio_TS en Video_TS. In principe heeft  een video DVD aan de VIDEO_TS map.

In die VIDEO_TS map vind je de eigenlijke videobestanden. 

Dave33
Not Ranked
Posts 80
Bronze Member
Dave33 replied on Mon, Jun 23 2014 5:09 PM
Beobuddy bedankt ik ga mee aan de gang!
Carolpa
Top 75 Contributor
Posts 1,700
Silver Member
Carolpa replied on Mon, Jun 23 2014 7:47 PM

Beobuddy:

Een DVD heeft die twee mappen met Audio_TS en Video_TS. In principe heeft  een video DVD aan de VIDEO_TS map.

In die VIDEO_TS map vind je de eigenlijke videobestanden. 

Juist

en in de AUDIO_TS map bestanden indien het een DVD Audio betreft.

Dave33
Not Ranked
Posts 80
Bronze Member
Dave33 replied on Wed, Jun 25 2014 6:50 AM
Hallo, ik heb een andere gebrande dvd geprobeerd werkt op de niet b&o tv al duurt laden wel langer maar op de beovision7 niks exact zelfde liedje laden laden laden en uit eindelijk melding dvd stop teken, kan het te maken hebben met branden op dvd- of +???
Beobuddy
Top 25 Contributor
Utrecht, The Netherlands
Posts 3,972
Founder
Beobuddy replied on Wed, Jun 25 2014 8:33 AM

Wat heb je precies gedaan?

Heb je die mkv of divx simpelweg in de video ts map gebrand? Of heb je een speciaal brandprogramma gebruikt  zoals Ashampoo. Als je vreemde formaten wil branden naar een dvd video, dan heb een programmaatje nodig die het nodige rekenwerk doet. Bijvoorbeeld de resolutie van de mkv of divx omzetten naar pal formaat, 576i

Dave33
Not Ranked
Posts 80
Bronze Member
Dave33 replied on Fri, Jun 27 2014 10:16 AM
Beobuddy

Natuurlijk heb ik geen divx in die map geplaats ik begrijp dat dat nooit werkt de dvd is echt een dvd formaat op een tjokkiewokkie merk dvd speler werkt ie, maar niet in de 7 de 7 speelt trouwens wel prima originele dvds
Beobuddy
Top 25 Contributor
Utrecht, The Netherlands
Posts 3,972
Founder
Beobuddy replied on Fri, Jun 27 2014 7:12 PM

De drives die B&O gebruikt zijn kritischer dan de goedkoopste speler die bijvoorbeeld bij de Blokker verkocht worden op enkele tientjes.

Dave33
Not Ranked
Posts 80
Bronze Member
Dave33 replied on Sat, Jun 28 2014 12:57 PM
Oke duidelijk, ik heb het ook opgegeven eerlijk gezegt,dan heb ik nog een vraagje wellicht dat u dit weet,

Kan de 7-32 mk1 echt ook mp3 cds afspelen? Ik dacht dat enkel de latere modellen dat konden?? En als het wel op de mijne kan, brand ik dan gewoon alle mp3s op de cd??

Dankje
Page 1 of 1 (13 items) | RSS