ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Goedeavond,
Aangezien ik de configuratie file van de Beo5 kwijt was, en recentelijk een aantal LC2's heb aangeschaft, ben ik begonnen met het herprogrammeren van mijn Beo5.Alles netjes aan de praat gekregen, inclusief de KPN interactieve tv op mijn Beosystem 2.
Ik vroeg mij af of er mensen zijn die toevallig ook de KPN interactieve tv gebruiken in combinatie met een Beo5/6, ik heb namelijk nog niet alle functies kunnen vinden voor de Beo5.Bij navraag bij een dealer gebruik ik nu de PUC settings van de Kreatel IP-STB, maar deze commando's komen niet helemaal overeen met de KPN box.
Iemand die mij kan helpen aan een lijst met alle kloppende commando's, zodat ik de configuratie kan afronden?
Alvast bedankt!
BeoVision 4-65 - BeoSystem 3 - BeoSystem 5500 - BeoVox Redline 60.2 - BeoVox Redline 45 - Beolab Penta MKIII - BeoRemote One - Beo4 - Master Control Panel 5500 - LC2 - PUC Sources
Nouja, de standaard commando's die worden ingeladen op de Beo5 als je de Kreatel inlaad, spreken andere functies aan als de beschrijving zegt.Bij deze commando's heb ik de tekst aangepast, dus dat zit wel goed.
In mijn vorige configuratie kon ik door op de Play knop op de bol te drukken pauzeren/afspelen, alleen opent hij met de nieuwe configuratie een snelmenu voor zenderkeuze.