Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

Beolink 7000 batterij

rated by 0 users
This post has 16 Replies | 2 Followers

Leslie
Top 25 Contributor
the Netherlands City
Posts 5,423
Silver Member
Leslie Posted: Sun, Dec 15 2013 9:53 PM

Iemand die mij een link kan geven voor het zelf samenstellen van een accupack ofwel batterijen met een soldeerlip die in serie gezet kan worden? Type etc, waar moet ik op letten?

Brengen & Ophalen

Secondlife
Top 500 Contributor
Posts 145
Bronze Member
Secondlife replied on Sun, Dec 15 2013 10:54 PM
Bestellen bij Conrad.
pacificocean
Top 500 Contributor
Posts 100
Bronze Member

AA ni-cd batterijen

Leslie
Top 25 Contributor
the Netherlands City
Posts 5,423
Silver Member
Leslie replied on Sun, Dec 15 2013 11:11 PM

Pittige prijzen bij Conrad. http://nl.mouser.com/Power/Batteries/NiCd-Nickel-Cadmium-Battery/_/N-965yu

Brengen & Ophalen

ethuijs
Not Ranked
Posts 68
Bronze Member
ethuijs replied on Fri, Nov 28 2014 10:44 PM

Ik ben op zoek naar een batterij klepje voor een Beolink 7000.

Iemand een idee?

Mouser.com vraagt wel 20 euro verzendkosten :(

Zijn deze ook van de juiste afmetingen? De vorige eigenaar heeft er 5 met grote afmetingen in gedaan en nu is batterij klepje gebarsten.

http://www.electronicashopping.nl/nl/stroomvoorziening/?TypeID=102&ProductID=40312

Blackrix
Top 100 Contributor
Posts 947
Bronze Member
Blackrix replied on Sat, Nov 29 2014 11:14 AM

Batterijen hebbe standaardmaten. Voor de BeoLink 7000 ben je 5 batterijen nodig van het type AA. Ik zou gewoon een accupakket kopen van 5 stuks en niet gaan knoeien met het aan elkaar solderen van losse batterijen. Batterijen vinden extreme warmte niet erg fijn, gaat ten koste van de levensduur. Dus langdurig solderen om de verschillende cellen aan elkaar te krijgen is niet erg bevordelijk.

Leslie
Top 25 Contributor
the Netherlands City
Posts 5,423
Silver Member
Leslie replied on Sat, Nov 29 2014 1:23 PM

Niet moeilijk doen, gewoon een accupack kopen bij m'n vriend Beovienna.com

Misschien dat ik nog zo'n klepje heb liggen.

Brengen & Ophalen

Beobuddy
Top 25 Contributor
Utrecht, The Netherlands
Posts 3,972
Founder
Beobuddy replied on Sun, Nov 30 2014 3:00 PM

Ik rij even naar mijn vrienden van Miton hier op Lage Weide. Daar puntlassen ze gelijk de cellen even aan elkaar. 

Met een half uurtje uit en thuis en kan ik ze plaatsen.

ethuijs
Not Ranked
Posts 68
Bronze Member
ethuijs replied on Sun, Nov 30 2014 8:57 PM

@ Beobuddy, dank je ik woon in Utrecht dus das dichtbij? Welke cellen kies jij NiCD 700 mAh?

@ Blactrix, Er zitten nu NMHI AA cellen in die zijn echt dikker. Klepje is erdoor gesneuveld.

@ Leslie, Ik houd me aanbevolen.

ethuijs
Not Ranked
Posts 68
Bronze Member
ethuijs replied on Thu, Dec 18 2014 9:18 PM

Beste Leslie,

Ik hou me aanbevolen voor een klepje. mvg Edwin

wout
Not Ranked
Posts 3
Bronze Member
wout replied on Fri, Dec 19 2014 1:27 PM

allereerst hallo mensen, had de kans om eindelijk n oudere B&O aan te schaffen als kerstcadeautje, maar gelijk al n probleem, hoi leslie, heb gisteren ook zelf n pack vervangen in mn 7000, ding werkte perfect, heb t pack vervangen, en sindsdien is hij dood, geen enkele reactie meer, dacht dat ik n blunder hd gemaakt, ben naar n  electronicazaak geweest, en hij zei t ligt niet aan jou, pack zit goed, alles in orde, dus nu maar weer n zaak zoeken die er naar kijkt, had ondertussen eentje in de meern gevonden, best fijn, VANUIT LIMBURG maar ja, is niet anders, dus mijn raad, breng m weg, laat t doen, gr Wout

wout
Not Ranked
Posts 3
Bronze Member

allereerst hallo mensen, had de kans om eindelijk n oudere B&O aan te schaffen als kerstcadeautje, maar gelijk al n probleem, hoi leslie, heb gisteren ook zelf n pack vervangen in mn 7000, ding werkte perfect, heb t pack vervangen, en sindsdien is hij dood, geen enkele reactie meer, dacht dat ik n blunder hd gemaakt, ben naar n  electronicazaak geweest, en hij zei t ligt niet aan jou, pack zit goed, alles in orde, dus nu maar weer n zaak zoeken die er naar kijkt, had ondertussen eentje in de meern gevonden, best fijn, VANUIT LIMBURG maar ja, is niet anders, dus mijn raad, breng m weg, laat t doen, gr Wout

wout
Not Ranked
Posts 3
Bronze Member

Leslie
Top 25 Contributor
the Netherlands City
Posts 5,423
Silver Member
Leslie replied on Fri, Dec 19 2014 2:06 PM

Oops, zonde, ik zou er eens naar kunnen kijken en anders heb ik er nog wel 10 liggen. :-)

Brengen & Ophalen

Leslie
Top 25 Contributor
the Netherlands City
Posts 5,423
Silver Member
Leslie replied on Fri, Dec 19 2014 2:07 PM

ethuijs:

Beste Leslie,

Ik hou me aanbevolen voor een klepje. mvg Edwin

Klepje heb ik liggen voor je na veel gezoek. Wel ophalen...

Brengen & Ophalen

ethuijs
Not Ranked
Posts 68
Bronze Member
ethuijs replied on Fri, Dec 19 2014 2:23 PM

Bedankt voor het zoeken Stuur mij even een PM. Ik had je al eerder een PM gestuurd. Klopt je e-mailadres nog hier? mvg Edwin 

Leslie
Top 25 Contributor
the Netherlands City
Posts 5,423
Silver Member
Leslie replied on Mon, Dec 29 2014 10:12 PM

Klepje ligt al een tijd klaar. Wordt niet meer opgestuurd, komen halen als je nog interesse hebt.

Brengen & Ophalen

Page 1 of 1 (17 items) | RSS