Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

Spotify (Connect) via Beomaster 5.

rated by 0 users
This post has 1 Reply | 0 Followers

Beobuddy
Top 25 Contributor
Utrecht, The Netherlands
Posts 3,972
Founder
Beobuddy Posted: Sun, Jan 4 2015 4:31 PM

Na een middagje wat experimenteren met de Beomaster 5 (enkel zonder de Beosound 5), heb ik het dan ook werkende gekregen.

Als we dan toch het maximale uit Spotify willen halen, dan het liefst zonder al te veel extra schakels extra in het systeem (BV9-BS9000-Playmaker etc))

Streamen via playmaker is niet stabiel genoeg en deze is dan ook nog eens aangesloten via de AUX van BS9000 die vervolgens weer via ML op de BV9 (met BS3) is aangesloten. Op de BS3 van de BV9 zijn dan uiteindelijk de Penta's aangesloten.

Gebruik makende van de Beomaster 5 geeft de mogelijkhoed om digitaal te gaan tot de BS3, die het uiteindelijk analoog omzet en doorgeeft aan de penta's. Minimale vervorming denk ik in deze opzet.

Met de instelling van het streamen op maximale kwaliteit gezet, denk ik dat dit een redelijk compromis is als je bedenkt dat je met gecomprimeerde muziek aan de slag gaat.

Selectie gaat dan nu via ieder appararaat (iPhone, Android, Tablet of pc) waar Spotify op staat.

Millemissen
Top 10 Contributor
Flensborg, Denmark
Posts 14,680
Gold Member

Interesting, but the google translation of your text i not understandable.

Could you make a short summary of what you have written in english (oder auf deutsch), please.

MM

There is a tv - and there is a BV

Page 1 of 1 (2 items) | RSS