Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

A 8 problemen met nieuwe iPhones en ipads

rated by 0 users
This post has 2 Replies | 1 Follower

Dries
Not Ranked
Posts 1
Bronze Member
Dries Posted: Sat, Mar 14 2015 1:40 PM

Ik ben in het bezit van de Beosound A8 1e generatie en deze werkt sinds een aantal maanden niet meer in combinatie met het verloopstekkertje van 30 pins naar de nieuwe aansluitingen.

Alles geprobeerd maar hij werkt alleen nog met oude 30 pins apparaten.

Inmiddels heb ik de A8 weggebracht naar een B&O dealer maar we zijn nu 2 weken verder en het lukt hun niet en ook niet met nieuwe software.

Wie weet iets???

Alleyman
Top 500 Contributor
Posts 117
Bronze Member
Alleyman replied on Sat, Mar 14 2015 4:35 PM
Dries:

Ik ben in het bezit van de Beosound A8 1e generatie en deze werkt sinds een aantal maanden niet meer in combinatie met het verloopstekkertje van 30 pins naar de nieuwe aansluitingen.

Alles geprobeerd maar hij werkt alleen nog met oude 30 pins apparaten.

Inmiddels heb ik de A8 weggebracht naar een B&O dealer maar we zijn nu 2 weken verder en het lukt hun niet en ook niet met nieuwe software.

Wie weet iets???

Zet een bluetooth adapter op de connector en stream dan vanaf iPad of iPhone.

Of maak m.b.v. een AirPort Express en een audiokabel naar je BeoSound A8 een AirPlay stream mogelijkheid.
Dave33
Not Ranked
Posts 80
Bronze Member
Dave33 replied on Sat, Mar 14 2015 5:28 PM
Fijn he die apple lui ik ken het helaas ook minste wat ze konden doen is die verloopjes gewoon werkend houden je kunt op deze manier de beosound niet meer zo gebruiken als je hem ooit hebt gekocht
Page 1 of 1 (3 items) | RSS