Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

WII en/of Playstation aansluiten op Beovision 4/Beosystem 2

rated by 0 users
This post has 3 Replies | 1 Follower

beologisch
Not Ranked
Posts 12
Bronze Member
beologisch Posted: Fri, Jun 5 2015 12:16 PM

Kan ik een WII en/of playstation aansluiten op een Beovision 4 icm Beosystem 2 ?

Zo ja wat heb ik daar dan voor nodig of waar sluit ik wat op aan?

Ik hoop dat iemand mij hierop antwoord kan geven, omdat dochterlief inmiddels het huis heeft verlaten en haar BV4/BS2 heeft meegenomen naar haar nieuwe onderkomen; helaas heeft haar vriendje behoefte aan het gebruik van de WII en/of playstation en zij zelf nu dus ook. ;-)

Hoop dat iemand hier al eerder ervaring mee heeft opgedaan en alvast dank voor een eventueel reply.

BeoVision5.42 - Beolab Penta III - Beolab5000 - Beolab2 - BeoVision4.42 - BS2500 - BeoVision6.22

Beobuddy
Top 25 Contributor
Utrecht, The Netherlands
Posts 3,972
Founder

Hallo Leon,

Dat is een tijdje geleden.

Het kan wel. Gewoon de tulpjes op de Camera-ingang achter op zwarte doos prikken en je hebt beeld. SD weliswaar, maar voor HDMI bij de playstation heb een aparte DVI module nodig in het BV4 scherm. 

beologisch
Not Ranked
Posts 12
Bronze Member

Hallo Andre,

Inderdaad inmiddels een tijdje terug; andere dingen des levens genoten. Smile

Niets meer vervangen/vernieuwd in de opstelling; nog steeds BL5000/BLpenta icm BV5/BS4, helemaal mooi/goed dus. Wink

Te weinig technische kennis voor wat betreft het aansluiten van de moderne zaken aan de 'oude' BV4 van dochterlief,

Wanneer ik de tulpjes van de Playstation (en dat geldt dan ook voor de WII?) achterin de Beosystem2 kast (zwarte doos) doe

heb ik zowel beeld als geluid? (maakt niet dat dit in SD kwaliteit is)

Bedankt, ik ga dit morgen testen/proberen.

BeoVision5.42 - Beolab Penta III - Beolab5000 - Beolab2 - BeoVision4.42 - BS2500 - BeoVision6.22

Dave33
Not Ranked
Posts 80
Bronze Member
Dave33 replied on Sat, Jun 6 2015 5:11 PM
Hoi

Je kunt inderdaad de camera aansluiting gebruiken ook een scart verloopstekker zodat je tulp op scartaansluiting krijgt, is uteraard beeld en geluid, mijn eigen ervaring op mijn beovision 4 is dat snelle beelden hier op een xbox vertraagd worden weergeven, de wii gaat wel goed
Page 1 of 1 (4 items) | RSS