ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Zoals verwacht, ik heb een ouverture 2500 met deur problemen. Ze doen helemaal niks meer. Als ik m'n hand er voor houd blijven ze dicht :D ik hoor niks, ze proberen niks en als ik ze open schuif met de hand blijven ze open staan. Voor de rest functioneerd de Beocenter prima.
Maar zal het wel fijn vinden als de deurtjes weer van zelf open gaan. Is dit een sensor problem en valt er iets uit te proberen wat eventueel kan helpen?
De deurtjes gaan niet moeilijk open en het schuift nog prima.
De verlichting reageert wel als je de deurtjes benadert ?
(dan werken de sensoren iig als dat zo is)
Mijn verwachting is een paar defecte weerstanden die de voeding van het deurmechaniek verzorgen, wellicht omdat het een beetje zwaar loopt, maar het kan uiteraard ook wat anders zijn, wel een gevalletje voor de beodokter denk ik.
(mocht je technische bijstand willen: Blackrix woont in oost NL, Andre in Utrech en ik in Hilversum, alle 3 op dit forum te vinden dus).
Bedankt voor het snelle reageren!
of de verlichting reageerd durf ik niet met zekerheid te zeggen. De radio staat bij m'n vader, ik zou dat moeten uitproberen. Stel nou dat ook de lampjes niet reageren en dus de kans is dat de sensor defect is. Is dat dan ook nog te repareren? En laatste vraag, aan wat voor een reparatiedag moet m'n vader eventueel denken?
Eigenlijk alles is altijd te repareren, of het het je waard is is een ander verhaal maar dat zal hier nog wel meevallen:)
Dat gezegd hebbende: gezien de leeftijd van de BC verwacht ik nog wel wat zaken zoals een niet (goed) werkend cassettedeel, maar dat ik een kwestie van afspreken wat je wel en niet geserviced wilt hebben.
Ik denk dat je reparatiebedrag bedoelt ?, voor dit probleem denk ik enkele tientjes...