ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Min gode ven (og jeres) Sonavor leder fortvivlet efter BL/BM 5000 og spørger mig om vi kan finde noget i DK, så jeg vil opfordre jeg til a grave Beoworlds internationale hjælpe instinkt frem og hjælpe ham med at finde et sæt, Sonavor (John) er en rigtig BeoVirus infekteret gentleman, altid klar med hjælp og gode råd, både materielt og oralt, så han er værd at hjælpe.
At hjælpe ham vil selfølgelig indebære at købe for ham, pakke det ordentligt og sende det til ham, han vil selvfølgelig betale prisen og omkostninger.
Moderatorer; Dette er ikke en wanted annonce, det er en ydmyg opfordring til at hjælpe en god Beoworlder.
Hvis i finder noget (også moderatorer) kontakt Sonavor og evt. mig.
Hvis det bliver for dyrt at sende det, kan i tage det med når i besøger mig i Mexico, jeg sørger så for at det kommer op til John
Kærlig hilsen Søren
Collecting Vintage B&O is not a hobby, its a lifestyle.
Søren,
Jeg kender udmærket John og han er bestemt værd at hjælpe.Jeg har også nogle sæt i min samling, - også flere der venter på at blive renoveret.Men jeg kommer ikke til Mexico (selvom jeg gerne ville gengælde dit besøg hos mig) og har du set den danske porto?10-20Kg (Forstærkeren) koster DKK 1638.-5-10 Kg (Tuneren) koster 830.-Det er 2500.- bare i porto....- Og det stiger en del efter nytår som led i Postens plan om at lukke sig selv.
Martin
Måske Radio og Tv Experten kan overtales til at sende til Amerika?
Han har et anlæg til salg på sin hjemmeside.
Henrik
Jeg har oplyst Sonavor om fragt priserne, han er villig til at betale det hvis prisen for anlæget er rigtig.
Så hvis i har noget send en pris og beskrivelse til Sonavor, han vil have et anlæg der skal renoveres