ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Hallo Allemaal,
Ik zoek een goede mediaplayer met een interne harde schijf en die met de afstandbediening BeoRemote One kan samenwerken
Wie kan mij er een aanbevelen en wat voor merk en type
Groetjes Boem
Dune 4K Solo
Werkt he-le-maal Top!
Volle blueray menu weergave en ingebakken scraper.
Werkt perfect met beoremote one.ik heb hem aangesloten op BV11 in samenwerking met qnap nasserver.
Bedankt Koning
Maar hoe kom ik aan de puc tabelAls ik zoek op de BV 11 vind ik alleen de Dune BD Prime 3.0 en de Dune HD TV101Of werken die ook met de Dune 4K Solo
Ja.
Je moet de Dune BD Prime 3.0 hebben,dan is hij volledig te bedienen met de beoremote one.
Heb je hem al?
En hoe bevalt ie?
Heb nog geen tijd gehad om hem aan te kopen, zit momenteel voor mijn werk in Singapore
Heb hem nu ook sinds deze week. Ik had hem op Dune HD TV101 gezet, maar begrijp dat ik hem beter op BD Prime 3.0 kan zetten ?
Ja,anders doet hij het niet goed.
Op welk video formaat zet je de Dune t.o.v. de BV14 ?
2160p ...hz ?
1080p 23.976Hz
4K 2160p 23.976Hz
Bedankt !
Beetje domme vraag misschien maar zet je hem dan in het video menu per film op een andere setting ?
dus alleen op 4K als je 4k film bekijkt? Of gaat de Dune daar wat slimmer mee om ?
In jouw geval zou ik hem op automatisch zetten,anders moet je elke keer de video modus goed zetten,als je een lagere resolutie film wilt kijken.
Heb je vxp ook al aangezet en afgesteld?
Nee, daar heb ik niets mee gedaan. Heb al even geprobeerd uit te zoeken wat dit doet maar kom er zo niet uit. Kun je misschien aangeven waarom die aan moet en hoe afstellen ?
Je kunt hem in test modus zetten dan kan je het beeld verschil zien.
Het beeld word beter.
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=157523.325
Welke audio settings zijn het beste ? PCM of Original bitstream ?
Ik heb hem staan op Origineel (bitstream)
de bediening al een beetje onder de knie?
Niet echt moet ik bekennen...
Waar kom je niet uit?