ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Wacht als sinds eind oktober op een telefoontje van VTService om een afspraak te maken voor de herstelling van mijn toestel.
Bij Bang & Olufsen ligt de lat duidelijk niet meer zo hoog.
Om welk toestel gaat het dan?
Brengen & Ophalen
V1-40
- toestel valt occasioneel abrupt uit en herstart vanzelf, geen beeld na de herstart
- occasioneel groene pixels in het beeld, zie http://youtu.be/AokYmrCACG0
Enkele weken na mijn aankoop al ben ik problemen beginnen doorgeven van software glitches tot het abrupt uitvallen van het toestel. Dat is nu 5 maand geleden. Steeds opnieuw werd ik gevraagd te wachten tot er een nieuwe software release beschikbaar was (onduidelijk op de dealer zelf of B&O Support hier de beslissingen nam).
Half oktober verschenen er af en toe ook groene pixels die ik gelukkig op film had. De dealer heeft toen eindelijk laten weten dat er een herstelling moest uitgevoerd worden Op 30 oktober ontving ik een bevestigingsmail van VTService met de melding dat ze mij binnen de 24u zouden contacteren voor een afspraak. Dat is nu 11 dagen geleden, verder niets meer van gehoord. (ook niet van de dealer die de zaak toch zou moeten opvolgen, lijkt mij)
Ik kocht mijn spullen vroeger bij een andere dealer maar de eigenaar is met pensioen gegaan. Noodgedwongen heb ik dus voor een andere dealer moeten kiezen en dat is mij tot op heden heel erg tegengevallen.
Ofwel zit het probleem bij de dealer, ofwel bij B&O zelf, ofwel bij beide, maar ik kan je zeggen dat ik het na 5 maand echt wel gehad heb met beide. Ik ben 20 jaar klant en Bang & Olufsen is vandaag duidelijk niet meer wat het geweest is.
Geef die fred baak eens een belletje 030-6372040
meestal komt die wel tot een oplossing
Dan bel je zelf toch je dealer en/of die VTService dat je wacht op antwoord. En als ze je "in de wacht" zetten bel je na een uur weer. Met nieuwe software gaat je probleem echt niet opgelost worden als ik het zo lees..
Beste Hero,
Ik neem aan dat je vroeger bij Desmedt- Fontaine kocht en nu bij Robberechts in Grimbergen.
Ben zelf altijd zelf heel tevreden van de service bij B&O Spelier in Kortenberg omdat ze een eigen service dienst hebben en niet afhankelijk zoals de meeste dealers van VTService. Bel ze gerust eens op. Knappe website www.spelier.be
Andere forumleden hebben eveneens gelijk dat even opnieuw contact opnemen geen kwaad kan...
Succes
Hoe is het afgelopen Hero?
Ze zijn het toestel 's ochtends komen ophalen en 's avonds komen terugbrengen. Het volledige chassis werd vervangen.
Ik vreesde al dat ik de instellingen van mijn toestel zou kwijt zijn maar blijkbaar konden ze die van het oude frame naar het nieuwe frame overzetten, toch wel knap!
Ik hoop dat alle problemen van de baan zijn. Ik zou nu nog graag de nieuwe media software hebben (die ook op de Beovision 11 staat) maar die is blijkbaar nog niet beschikbaar.
Groet,
H.
flx: Ik neem aan dat je vroeger bij Desmedt- Fontaine kocht en nu bij Robberechts in Grimbergen. Ben zelf altijd zelf heel tevreden van de service bij B&O Spelier in Kortenberg omdat ze een eigen service dienst hebben en niet afhankelijk zoals de meeste dealers van VTService. Bel ze gerust eens op. Knappe website www.spelier.be
Correct & thanks voor de tip.
Hero71: Ze zijn het toestel 's ochtends komen ophalen en 's avonds komen terugbrengen. Het volledige chassis werd vervangen. Ik vreesde al dat ik de instellingen van mijn toestel zou kwijt zijn maar blijkbaar konden ze die van het oude frame naar het nieuwe frame overzetten, toch wel knap! Ik hoop dat alle problemen van de baan zijn. Ik zou nu nog graag de nieuwe media software hebben (die ook op de Beovision 11 staat) maar die is blijkbaar nog niet beschikbaar. Groet, H.
Die update voor software voor smart tv op een v1 is al wel beschikbaar.De tv software moet geüpdatet worden en daarna moet een key gekocht worden bij de dealer voor €100 en dan kan je de v1 bedienen met de iPad app.
Groet Koning
1983beo:Voor de iPad bediening heb je geen code nodig dit werk gratis na software update. Voor de smart tv inderdaad wel en is nu 2 weken beschikbaar.
Voor de smart tv inderdaad wel en is nu 2 weken beschikbaar.
Met een iPad + Apple TV heeft smart TV geen meerwaarde. De nuttigste naar mijn mening is uitzending gemist. Daar is ook een app voor op de iPad. Er is ook een app voor RTL die weer niet voor smart TV beschikbaar is. Via Airplay heb je het dan ook op tv. Bovendien is tekst nauwelijks leesbaar op een 40" en 4 meter afstand. De afstand is gewoon te groot.
Smart TV is eigenlijk niks anders dan icoontjes die een URL bevatten. Leuk voor een keer maar niet meer dan dat.
DoubleU: Met een iPad + Apple TV heeft smart TV geen meerwaarde. De nuttigste naar mijn mening is uitzending gemist. Daar is ook een app voor op de iPad. Er is ook een app voor RTL die weer niet voor smart TV beschikbaar is. Via Airplay heb je het dan ook op tv. Bovendien is tekst nauwelijks leesbaar op een 40" en 4 meter afstand. De afstand is gewoon te groot. Smart TV is eigenlijk niks anders dan icoontjes die een URL bevatten. Leuk voor een keer maar niet meer dan dat.
Thanks voor de feedback.