Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

Valg af højttalere til front, bag og sub

rated by 0 users
This post has 0 Replies | 1 Follower

casperfalden
Not Ranked
Posts 59
Silver Member
casperfalden Posted: Fri, Jun 23 2017 11:25 AM
Jeg skal til at spare sammen til højttalere der skal sluttes til mit BV8-40 (der gerne skulle erstattes med et BV9 eller BV11-55 når pengene er enige med mig)

Jeg er dog noget i tvivl om hvad jeg skal vælge, og kunne godt bruge lidt erfaringer inden jeg beslutter hvad jeg skal spare op til.

Front og bag:

(Der kommer kabel ud fra flexrør højt oppe på væggen, så højttalerne vil komme til at sidde tæt på loftet)

Her tænker jeg Beolab 4000 eller Beolab 3. Med BL4000 vil jeg hurtigere kunne få sparet sammen og komme længere for pengene, men er de det rigtige valg?

Sub:

(Der kommer kabel ud fra flexrør på væg ca 40 over gulv)

Her var den oprindelige tanke BL 11 og derfor kommer kablet ud i den højde så den kan vægmonteres. Jeg har dog efterfølgende læst mig til at BL11 slet ikke er så god til de helt lave frekvenser som BL2 og man derfor bør vælge BL2. Da min kone gerne vil have en vægmonteret sub pga rengøring skal der så fremstilles et beslag, men det burde så heller ikke være det store problem.

Som bonusinfo kan jeg fortælle at stuen er ikke voldsomt stor (32m2, så det er ikke en balsal der skal spilles op)

Pft.

Page 1 of 1 (1 items) | RSS