ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Hallo,
Welke Blueray speler zouden jullie aanbevelen voor gebruik met mijn BV10?
Flere
- Flere
smile and enjoy the moment
Als ik zou moeten kiezen zou ik een goede mediaspeler kopen.
Fysieke schijfjes gaan er de komende jaren toch uit.
Helemaal mee eens Leko.
Ja, maar dat antwoord helpt natuurlijk niet.
F
Flere,
Ik heb een Samsung Blue Ray CDW*** (zo'n hele platte) en ben zeer tevreden. Past mooi op de achterkant van de BV10 via een soort van clipjes ophangsysteem. Easy peasy dus en wordt aangstuurd via de Beo4 of andere remote.
Kst ca. 200 euro
Hallo Flere,
Wat voor een type van samsung is het want ik heb vroeger een samsung bd-d7500b ( was ook zo`n platte ) en die stopte alsmaar onder het afspelen van een film, zelfs met een originele dvdHeb hem terug naar de dealer gedaan, die heeft hem terug naar de Samsung gestuurd en Samsung heeft hem verbeurt verklaart, hij was niet meer te repareren, trouwens geen van dat type was te repareren volgens SamsungTot nu toe heb ik nog geen andere dvd speler, moet wachten op het volgende type die samen werkt met B&O volgens de dealer Dus mijn vraag is wat voor type is het?
Groetjes van Boem
Ik heb een Sony BPD-S380. Ideal en het is ook een media speler. Zelf vinden we ook de uitzending gemist functie handig. Programma's staan er direct na de uitzending op, veel sneller dan UPC ze beschikbaar stelt. Goede bediening door de PUC.
Voor het ogenblik staat er een BR7000 van Samsung, maar die wordt bijna niet gebruikt. (klein vierkant doosje met spiegelglans, amper groter dan een dvd)
Toch moest de laser na 1 jaar reeds vervangen worden (wou niets meer lezen). Ik gebruik enkel originele dvd's en br's.
Ik meen gezien te hebben dat die alweer kleine haperingen heeft bij playback.
Het mag dan nog een leuke design hebben, het blijft rommel.