ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Hej.
Jeg har i weekenden været så heldig, at vinde en auktion på 3 stk beomaster 3000 - til den nette sum af 275kr.
Den ene skulle efter beskrivelsen være okay, de to andre solgt som reservedele/reparation. Tænker at dem der har kigget på den, umiddelbart bare har sat spænding på, og set om de virkede. Så min tanke er, at de to der ikke virker kan være alt fra noget så simpelt som en sikring der skal skiftes til noget værre og mere omfattende.
Har ikke haft tid endnu til at kigge nærmere på dem, men det får jeg imorgen. Så der kommer noget opfølgende herfra.
Vil dog gerne høre, om der er nogle bestemte ting som jeg skal kigge efter / tjekke når jeg får dem åbnet, eller om der er nogle tips og tricks til disse beomaster 3000?
Er mine første vintage hi-fi enheder, så er list spændt på det hele, og første gang jeg så rigtig kaster mig ud i at forsøge at fikse sådan noget.
Nu har trækabinetterne nogle ridser, så gode råd om at få dem udbedret er mere end velkomne