Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

Beosound 5 tænder ikke højtalerne

rated by 0 users
This post has 4 Replies | 1 Follower

disel
Not Ranked
Posts 3
Bronze Member
disel Posted: Wed, Nov 6 2019 4:41 PM

Hej

jeg har lige købt et beocenter5 med et par rigtig fine penta mk3

den første beomaster virkede fin men kunne ikke oprette forbindelse til nettet. (Så ingen radio) 
fik den byttet til en anden, og der er forbindelsen god. Men den vil ikke tænde højtalerne. Og fjernbetjening virker ikke på denne.  

Hvorfor ?

er der generelt noget skrammel det beomaster 5 

CasperI
Top 500 Contributor
Posts 93
Bronze Member
CasperI replied on Wed, Nov 6 2019 6:45 PM

Lyder til at den er i Option 0.

Du skal ind i “Indstillinger - Roller”. Her skal du sætte audiomaster til “JA” og Option til “1”. Så er jeg næsten 100 på at det kører, som det skal. Den har sikkert været brugt i en anden opsætning uden højttalere tilsluttet direkte.

disel
Not Ranked
Posts 3
Bronze Member
disel replied on Wed, Nov 6 2019 7:20 PM

Casper

Tak... det hjalp- nu spiller de. Men jeg syntes ikke jeg kan mærke på nogen af mellentonerne spiller. Jeg kan ikke mærke de bevæger sig, og det er i begge højtalere

er dette også en indstilling ?

Weebyx
Top 75 Contributor
Denmark
Posts 1,213
Bronze Member
Weebyx replied on Thu, Nov 7 2019 6:49 AM

disel:

Casper

Tak... det hjalp- nu spiller de. Men jeg syntes ikke jeg kan mærke på nogen af mellentonerne spiller. Jeg kan ikke mærke de bevæger sig, og det er i begge højtalere

er dette også en indstilling ?

Mellemtone kan du ikke mærke spille på Penta. Du skal have øret helt tæt på for at høre at de spiller. Øverste og nederste spiller andre frekvenser end de 2 midterste, så du vil kunne høre en forskel, alt efter hvilken af de 4 mellemtoner du lytter til.

/Jacob

disel
Not Ranked
Posts 3
Bronze Member
disel replied on Thu, Nov 7 2019 8:37 AM

Tak for svaret. 

Carl 

Page 1 of 1 (5 items) | RSS