ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Mijn beovision 3 32'' vertoont al enige tijd een roodachtig beeld wanneer deze donkere beelden uitzend, het is goed te zien bij donkere scenes en wanneer de tv uitgezet wordt. Het zijn rode schuine lijnen die over het beeld heen lopen. Ik heb uit andere forums ( voor philips buizen, zelfde techniek dus) begrepen dat het zogenaamde terugslaglijnen zijn. Het zou betekenen dat de beeldbuis al langzaam aan zijn einde komt.
Weten jullie of het probleem verminderd of compleet verhinderd kan worden?
Groetjes Michel
Het kan een afstelling zijn, maar bij deze toestellen is het helaas meestal de beeldbuis......
Bedankt voor je antwoord!
Ja, helaas was ik daar al bang voor. Weet niet wat ik er straks mee aanmoet behalve een stereosysteem ervan maken (goede speakers en versterker)
Als het wat voor je zou zijn: ik heb nog 1 nieuwe vervanger beeldbuis liggen (staat ook op mp, voor 75,-).
PM me maar als je interesse hebt of iets wilt weten :).
Kijk, daar kun je wat mee. Bij B&O kost een beeldbuis een aantal keren meer, zo heb je voor weinig geld weer een perfecte TV!
Ik heb al een e-mailtje gestuurd. Alleen het inbouwen en afregelen moet dan ook nog gebeuren. Ik ben heel handig, maar waag me daar toch niet zomaar aan.