ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Goedendag,
Heb zojuist een mooie beomaster 4500maar het toestel geeft een fout direct bij opstartenCODE en hje kunt verder nietsook speakers aangesloten en litium accu vervangenheeft iemand een TIP?
groet Oscar
Oscar, probeer deze link eens!
Brengen & Ophalen
Dank Leslie maar dat is het nieter branden ook geen lampjes als je op de toetsen drukt.standby en code dat is het Heeft iemand nog een suggestie?
Staat de BeoLink 1000 wel in Audio mode en niet in Video mode (dus eerst een audiobron kiezen)? Anders werkt het niet.....
Blackrix: Staat de BeoLink 1000 wel in Audio mode en niet in Video mode (dus eerst een audiobron kiezen)? Anders werkt het niet.....
Ben benieuwd of het werkt! Anders kan ik je wel helpen met een andere Beomaster. Heb er zoveel..
Blackrix, als het probleem nog niet opgelost is zou een andere eprom schieten het probleem kunnen verhelpen?
Kies 1271 met de BeoLink 1000 in Audio mode, dan na 3 seconden de netspanning eraf en dan na 10 seconden de netspanning er weer op. Hierna moet je overigens wel alle instellingen weer maken, zoals toonregeling, volume en zenders. Zou gewoon moeten werken.
Goedenavond,
Heb helaas geen BeoLink erbij heb jy die ook ?
Groet
Een Beolink 1000? Een hele la vol....
okay dat is handig hoe komen we in kontakt? zonder alle gegevens aan iedereen te melden?
Door links op mijn naam te klikken en dan een email bericht te sturen?
Goedendag ,
Inmiddels een beolink 1000 erbij gezocht en met de scoop gechecked de beolink 1000 werkt alle knoppen reageren dus deze is goed.
Welke toetsen combinatie is nodig om de beomaster4500 opnieuw de resetten zodat het woord CODE verdwijnt en de unit weer muziek gaat makenHeeft iemand nog een idee? Er is namelijk geen knopje AUDIO op deze AB
Blackrix: Kies 1271 met de BeoLink 1000 in Audio mode, dan na 3 seconden de netspanning eraf en dan na 10 seconden de netspanning er weer op. Hierna moet je overigens wel alle instellingen weer maken, zoals toonregeling, volume en zenders. Zou gewoon moeten werken.
Je moet eerst een audiobron kiezen met de BeoLink 1000 (bijvoorbeeld Radio) en dan de code invoeren.
Blackrix en Leslie
Its GREAT i love it
Hij starts opnieuw op en ik zie het woord code verdwenen
WOW lekker luisteren
Veel groeten van Oscar
Meeste credits naar Blackrix, mijn leermeester de afgelopen jaren
all together we fly further
En natuurlijk mijn grote vriend ipaul van wie ik de meest practische dingen heb geleerd en afgekeken. Wat een kennisbank zijn beide toch...