Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

Der Lacher des Jahrhunderts!

rated by 0 users
This post has 6 Replies | 0 Followers

joehomm
Not Ranked
Posts 28
Bronze Member
joehomm Posted: Wed, Jan 30 2013 7:36 PM

B&O legt ab sofort beim BeoLab2 keine Kabel mehr bei ...

Kabel nicht mehr im Lieferumfang enthalten

Wir haben uns dafür entschieden, bei dem BeoLab 2 keine Kabel mehr mitzuliefern.
In der Bedienungsanleitung wird angegeben, dass der Kunde die mitgelieferten Kabel benutzen soll. Dies ist nun weder erforderlich noch möglich.
Um Kosten einzusparen, planen wir keine Aktualisierung der Bedienungsanleitung.

Ich lach mich komplett tot ... bei einem Lautsprecher für 3.100 Euro spart man am KABEL!
Meine Güte.  

Electrified
Top 500 Contributor
Posts 212
Bronze Member

LOL, yes, that really is bad form. On the other hand, someone on here might have a  surplus cable you can have for free?

Good luck :)

joehomm
Not Ranked
Posts 28
Bronze Member
joehomm replied on Wed, Jan 30 2013 8:00 PM

I don't need that cable I have some here, but I think if I buy a Subwoofer for more than 3000 Bucks, I don't want to pay 10 more for that f%§$&ing cable. Big Smile

Electrified
Top 500 Contributor
Posts 212
Bronze Member

You're right. It would pi¤¤ me off too. I was just trying to be a bit positive for a change. Stick out tongue

pf85
Top 500 Contributor
Posts 284
Bronze Member
pf85 replied on Wed, Jan 30 2013 8:04 PM

I would just kindly ask the B&O salesteam to include one...as a gift of the house...

Gatex
Top 500 Contributor
Posts 129
Bronze Member
Gatex replied on Wed, Jan 30 2013 8:36 PM

perverted !

BODokto
Top 500 Contributor
Posts 143
Bronze Member
BODokto replied on Thu, Jan 31 2013 9:22 AM
Naja also 1. waren die 5m meistens eh zu lang oder zu kurz 2. geh mal zu einem Lautsprecher Typen um die Ecke meinst du bei seinen Lautsprechern egal ob sie 100EURO oder 5000EURO kosten liegt ein vergoldetes 2,5mm2 Kabel bei?? und 3. nachdem der BV 11 und V 1 mit RJ Buchsen ausgestattet sind und ein BS4 wahrscheinlich in naher Zukunft wahrscheinlich auch macht das Kabel eh keinen Sinn mehr. Peinlich ist nur das aus Kostengründen?! Keine neue BA gedruckt wird.
Page 1 of 1 (7 items) | RSS