ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Beste leden,
Ik ben opzoek naar een Beocord als aanvulling op mijn Beomaster 2300, Beogram 1700 en Beovox S4500. Qua ontwerp past de Beocord 2000 hier het beste bij. Maar is 6000/8000 serie kwalitatief gezien niet veel beter?
Er staan er een paar op Marktplaats, nu moet ik wel zeggen dat je al snel €50 kwijt bent. Vind ik nogal wat voor een cassettedeck voor erbij.
Ik ben benieuwd naar jullie advies, en misschien zelfs aanbod.
Groet!
Maurice
Hallo Maurice,
Een BeoCord 8000 is technisch gezien beter, maar waar ga je het deck voor gebruiken. Bij een BeoCord 2000 zit je vrijwel zeker aan een nieuw setje snaren vast. Ook de andere BeoCord's uit deze tijd kunnen vaak wel een onderhoudsbeur gebruiken. Ik heb eventueel nog wel een BeoCord 1500 over die ik nog moet testen, deze heeft dezelfde vormgeving als de BeoCord 1900 en 2400.
Ik heb de BeoCord 1500 even getest, mechanisch werkt hij prima en ook het afspelen is prima. Alleen de opname gaat niet helemaal goed, hij wist niet helemaal goed meer. Interesse? Hij mag voor weinig weg.
Hoi Blackrix,Ik heb blijkbaar de berichtgeving uitstaan en daardoor je bericht gemist, sorry! Heb zojuist een topic geopend hoe ik mijn Beocord 1700 moet repareren. Wellicht heb jij een idee?http://archivedforum2.beoworld.org/forums/t/5548.aspxThanks !