Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

 

Fair pris på beovision 11-46

rated by 0 users
This post has 6 Replies | 1 Follower

AS
Not Ranked
Posts 31
OFFLINE
Bronze Member
AS Posted: Fri, May 17 2013 5:42 PM

Hej alle,

Hvad ville være en fair pris på en beovision 11-46 sammen med et sæt beolab 12-3?

Fjernsynet er fra november 2012 og højttalerne er fra januar 2013.

Fjernsynet er med sølv ramme og sort bagside. Højttalerne er i sølv.

Jeg ønsker blot en vurdering, da jeg ikke kan finde nogle brugte pt. og går med tankerne om at sælge.

Beoberg
Top 500 Contributor
Odense, Denmark
Posts 315
OFFLINE
Bronze Member
Beoberg replied on Sat, May 18 2013 7:27 AM

Dit 46" BV11 skulle være ret nemt at få afsat, da den er meget eftertragtet. Jeg vil tro, du kan få godt 40.000,- for det alene. Dine BeoLab 12-3 skulle også kunne indbringe godt og vel 20.000,- - 22.000,-. Jeg vil skyde på den pæne sige af 60k med lidt gode billeder og annoncetekst, hvis du er så langt i processen Wink

BeoVision Eclipse 55, BeoPlay S8 (sub+rears), BeoPlay A9 MKII (living room), BeoVision Avant 32 DVD (retro gaming, basement), BeoLab 4000 (entertainment room, basement), BeoSound 8 (workshop), 2x BeoPlay S3 (PC), BeoPlay A1, BeoPlay H2/H3 (on the go)

AS
Not Ranked
Posts 31
OFFLINE
Bronze Member
AS replied on Sat, May 18 2013 8:12 PM

Min forhandler vil give 50 for det hele.. Men jeg synes det er alt for lavt..
Fjernsynet er med harddisk og stander, det står alene i 10.000 også står fjernsynet alligevel i 60.000.
Og en samlet afskrivning på 50% på under 1 år, kan jeg ikke få til at hænge sammen når en 10-46 går for 40.000 

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Fri, May 24 2013 5:00 PM

Hej AS

Hvorfor vil du sælge dit setup ?

Din egen billed oversigt:

Motorised hinge up to 90-degree:

My custom fret in grey! I'm very pleased with the result, considering that i didn't know how to do it at all!

My Beosound 5, nice music player - only Flacs 16-24Bit

Beolab 12-3 detail

    Mvh. Peter Pan
Millemissen
Top 10 Contributor
Flensborg, Denmark
Posts 14,680
OFFLINE
Gold Member

Ja, det fatter man jo ikke - han har forøvrigt en god musiksmag efter omslaget på BS5 at dømme!

Hilsen MM

There is a tv - and there is a BV

AS
Not Ranked
Posts 31
OFFLINE
Bronze Member
AS replied on Sat, May 25 2013 9:56 PM

Det er jeg også ked af, men det bliver stående hos min far.

Jeg skal læse et år i Norge og har ingen mulighed for at tage det med, så jeg var ville se hvad jeg kunne få for det. Men værditabet er for højt til jeg sælger det, så det bliver bare stående Smile

Og tak, Krauss er en udemærket kunstner ja, dog lytter jeg mest til Melissa Horn Wink

Millemissen
Top 10 Contributor
Flensborg, Denmark
Posts 14,680
OFFLINE
Gold Member

Melissa Horn...

...hende må jeg da tage et nærmere lyt på - det lyder som om hun er Lisa Ekdahl's tvillingesøster!

Glæd dig så over tv'et, når du er hjemme på besøg - din far kan vel også bruge det, eller?

Ved lejlighed kunne du måske fortælle/skrive lidt, om hvordan du har lavet 'dit eget stof' til højtalergrillen?

Hilsen MM

There is a tv - and there is a BV

Page 1 of 1 (7 items) | RSS