Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

Hdr1 aux ingang

rated by 0 users
This post has 4 Replies | 1 Follower

david266
Not Ranked
Netherlands
Posts 61
Bronze Member
david266 Posted: Wed, Jul 17 2013 1:15 PM
Hallo beste mede b&o liefhebbers,

een vraagje ik heb een wii aangesloten op de scart-in van de hdr1, om nu te spelen op de wii dient men de vtape in te drukken op ab, dan bij hdr menu aux, en dan werkt de wii op tv, mijn vraag is of er geen snellere methode is, het moet wel via de hdr1 overigens, aangezien mijn randapparatuur door een kabelslang weggewerkt naar de tv loopt en die kabelslang al vol is met kabels, anders had ik de wii direct op scart in tv of de camcorder gezet maar dan wordt de kabelslang te dik en is het een lelijk aanzicht,

Met beo groeten
Beobuddy
Top 25 Contributor
Utrecht, The Netherlands
Posts 3,972
Founder
Beobuddy replied on Wed, Jul 17 2013 8:13 PM

Is inderdaad omslachtig, maar er is geen snellere. Volgens mij gaat het het snelste door Vtape, gevolgd door de gele toets.

Dat is toch best acceptabel?

Anders zou je een draadloos setje kunnen overwegen om op afstand het videosignaal over te brengen naar een vrije scart.

Maar optimaal is het niet. Maar goed, het videosignaal van een Wii is ook dramatisch.

david266
Not Ranked
Netherlands
Posts 61
Bronze Member
david266 replied on Wed, Jul 17 2013 8:28 PM
Hahaha ja wii signaal inderdaad zwaar beroerd maar daarin tegen ook zuinig in stroomgebruik , ik zal dat vtape en gele toets eens proberen wat houdt dat commando eigelijk exact in? Moet ik de beo4 daarop programmeren?

Over dat draadloze signaal nee bedankt ik moet het gewoon allemaal bekabeld hebben afgeschermd ieder geval bedankt
Beobuddy
Top 25 Contributor
Utrecht, The Netherlands
Posts 3,972
Founder
Beobuddy replied on Wed, Jul 17 2013 8:45 PM

Als je het menu van de HDR hebt, dan staat er toch een kleurtje voor de AUX ingang?  Even uit het geheugen, groen voor het menu, geel voor directe toegang naar de AUX.

david266
Not Ranked
Netherlands
Posts 61
Bronze Member
david266 replied on Fri, Jul 19 2013 7:11 AM
Ja werkt hartstikke bedankt zo gaat het even iets rapper groeten
Page 1 of 1 (5 items) | RSS