ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Hi Forum leden
Een kort vraagje;
Ik ben in het bezit van meerdere LC2 dimmers in huis (op zich mooi), punt is nu dat 1 vd dimmers die in de gang hangt wel aan en uit gaat als ik op alles aan of alles uit klik op de Beo5, maar als ik die lamp apart aan of uit wil zetten dan reageert ie niet. Het moet lamp 4 zijn, daar de rest wel aan en uit gaat op de andere separate toetsen.
Dimmen doet hij ook gewoon, maar alleen icm de rest, niet apart.......
weet iemand dit misschien
groeten
geoff
Probeer hem eens opnieuw te nummeren.
kan je me uitleggen hoe dit te doen? ik heb alles laten aansluiten daar ik niet uitblink in technische kennis
Ik kan het uitleggen, maar het staat ook erg duidelijk in de handleiding. Deze kan gratis worden gedownload op de site van B&O.
@Geoff, ben jij de Geoff die ik denk dat jij bent?
Brengen & Ophalen
leslie ben jij beovision 5 mazzelaar?
Huh?
Er zijn nog wel grotere BeoVision 5 mazzelaars hier op het forum..........
@Blackrix, zeker weten
@Geoff, geef eens antwoord op mijn vraag mbt of ik jou ken van die flesseopener
ik verloor laatst een vision 5 voor weinig geld aaniand die leslie heette en me net voor was dacht dat je dat bedoelde ja flessenopener mannetje dat ben ik
sorry voor spelling site is niet echt iphone proof
Geoff: ik verloor laatst een vision 5 voor weinig geld aaniand die leslie heette en me net voor was dacht dat je dat bedoelde ja flessenopener mannetje dat ben ik
maakt ook verder niets uit
het is je ook meer dan gegund. heeft niets meer reseller te maken, heb al vision 5 gehad heb ik weggedaan spijt van gehad en wilde deze terugkopen
ps. ik heb je naam niet genoemd
@ Leslie, wat bedoel je eigenlijk met flesseopener?? Ik heb jou een DVD toegestuurd toch?? Begin ff te twijfelen, meen me te herinneren dat correspondentie ging onder iemand die Charles oid heette. Maar misschien vergis ik me
Ja, dat bedoel ik, we hadden toch een leuke ruil gedaan, 2 B&O verpakte flesseopeners van mij tegen jouw blue ray DVD.
Charles is mijn doopnaam of zo je wilt tweede naam (Leslie Charles Nelwan).
ja klopt ! leuk man ben sinds kort pas hier op het forum zodoende beetje wennen nog. heb je al veel plezier van je dvd gehad?? ik ben erg blij met me openers en ineens een stuk minder rouwig om de vision 5, hij is je gegund kerel !
Dank je wel Geoff. DVD is blue-ray en zo'n speler heb ik niet. Maar zoals eerder tegen je gezegd is het een deel van mijn verzameling die ik helaas (of misschien) de verkoop in gooi. Ik heb het eigenlijk wel een beetje gezien vwb B&O en wil me meer op andere dingen gaan richten. Ik zit nu alleen met een oogprobleem waarvan ik hopelijk gauw hersteld ben. Misschien dat ik dan weer andere gedachtes daar over heb. Voor wat betreft de BV5. Ik kwam er achter dat er een postcode in het frame gegraveerd was. Niet echt opvallend maar als perfectionist stoort het je. Nu dus op zoek naar een nieuw frame. Deze 2e BV5 gaat de slaapkamer in.
Goede zaken gewenst!
Tsja, bij mijn BeoVision 5 heeft de vorige eigenaar in de buurt geverfd met een roller, allemaal mooie verspatjes op de kast die niet weg te krijgen zijn. Van het frame heb ik ze kunnen verwijderen met Thinner, maar dat lukt niet met de kast. Wordt dus opnieuw laten spuiten. Dan denk ik dat een postcode in het frame een minder groot probleem is. Wel vreemd dat ze daar de postcode in graveren tegen diefstal, elke inbreker lacht zich daar dubbel over in het rond, zet er een nieuw frame op en verpatst hem weer. Ik denk dat de Pincode in dat geval meer effect heeft......
Blackrix:Wel vreemd dat ze daar de postcode in graveren tegen diefstal, elke inbreker lacht zich daar dubbel over in het rond, zet er een nieuw frame op en verpatst hem weer. Ik denk dat de Pincode in dat geval meer effect heeft......
Sorry Geoff, ik merk nu pas dat ik je hele draadje om zeep heb geholpen mbt je vraag over de LC2.
Nu je het zegt, is het nog gelukt met de LC2?
Goedenmorgen,
Het is gelukt eindelijk. Zit wel nog met een ander vraag je die ik nog heb.
Thuis beneden set up op dit moment; Lab 8000, Lab 2 Vision 7 met Sound 9000mk3
Thuis boven set up op dit moment Lab 8000 4x Vision 7 en hier had ik een Sound 9000 mk2. Deze heb ik verkocht en wil hier een Center 2 bij zetten.
Mijn vraag; De vision is er een met DVD ingebouwd, als ik nu een Center 2 hieraan hang en op mijn Beo 5 op DVD druk, welke DVD word er dan geactiveerd ? Die van de Center of die van de Vision ??
ik zoek trouwens nog een Sound 5 geen encore, mocht er iemand een mooie weten dan hoor ik het graag. Bedankt
Ik kan je daar geen antwoord op geven maar hier op het NL forum zijn er een aantal die echt alles weten
ok, dank je wel ik maak wel nieuw topic met die vraag
Is al op geantwoord......
Zei het toch? Blackrix je bent
Dank u!
leslie,
heb jij een kapje van een penta mk2 display kapje ?
Ja! Jij bedoeld die lelijke gele die niet meer te krijgen zijn?
yess die ja beetje geel bruinig 1 heb ik er nodig
mocht je er 1 overhebben wat wil je ervoor hebben