ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Iemand van jullie die mijn Beomaster 6000 onderhanden durft te nemen. Front output werkt 1 kanaal van en de rear werkt allebei. Misschien een volledige refurb? Wie o wie
Brengen & Ophalen
Kom op jongens, Blackrix?
Ik zit tot in het volgende jaar nog wel vol. Verder is een BeoMaster 6000 niet de meest eenvoudige B&O om onder handen te nemen, daar gaan gegarandeerd heel veel uren in zitten. Met materialen gaat dit snel in de papieren lopen.
Hahaha...Blackrix, jij drukt je iets subtieler uit dan ik (via mail met Leslie hierover) maar de strekking is hetzelfde...
Sorry Leslie, nu nog ff wachten op de andere 2 techneuten :).
Maar serieus: het is van binnen niet echt een topstuk, zo'n 6000...., zo fraai als de meeste tv's waren (enkele uitzondering daar gelaten), qua hifi moet je wel 'geluk' hebben bij B&O: de draaitafels uit die tijd zijn prachtig: BG4000/4002/6000, maar de rest...laat maar...:)
Ik dacht even dat jullie twee met elkaar in conclaaf waren geweest over mijn BM6000 . Dan ga ik het zelf maar doen. Gegarandeerd dat er rookpluimen komen Eeuwig zonde, nou heb ik het hele setje kompleet en dan laten jullie mij in de steek!
Of Beobuddy maar die reageert niet op mijn email...
Ik heb nog niet gereageerd, gewoon omdat het even een drukke bedoening is....SORRY
Geen probleem, moet toch een tijdje weg dus heb alle tijd...