ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Hallo B&O kenners,
Wij hebben een Beocenter 2300 ( Beosystem 2300) compleet met de Beolab 2500 speakers.
Het systeem werkt geheel, dat is het probleem niet.
Mijn Beo 4 afstandsbediening werkt ook op het apparaat, maar is qua bediening iets te moelijk voor mijn vriendin wat betreft onderliggende menu mogelijkheden
Nu heb ik nog wel een Beolink 1000 die ik ( ook) werkend wil maken op de Beocenter 2300,
voor de simpele acties. Aan / uit CD / Radio en volume +/- maar dat krijg ik nog niet voor elkaar.
Ik heb de optie: Standby : sound: 0 - 1 of 2 - store geprobeerd, maar de Beocenter 2300 reageert niet.
De beolink 1000 werkt wel op andere apparaten..........
Iemand enig advies
Met dank, Dirk
Hallo Dirk, welkom.
Het komt tegenstrijdig over wat je meldt.
Je hebt het over een Beo4 waar de 2300 op reageert. Dus de optiesetting van de 2300 is prima . 1 is de standaard.
Verder heb je het over een BL1000 die het op andere apparaten (welke?) wel werkt, maar niet op de 2300.
Als beide werken, dan horen ze beide ook op de 2300 te werken.
De BL1000 werkt het hetzelfde als bij de Beo4. Eerst kies je de bron, Radio of CD en vevolgens de funktie. Kan ook niet missen.
Dank je wel.
Ik ga de procedure opnieuw uittesten...........
Ik zal de batterijcontacten van de BL 1000 even cleanen en ook van verse batterijen voorzien.
Misschien reageert het ene of andere apparaat wat minder gevoelig op de `richthoek` van de BL 1000
mvg
Dirk
De ir kun je altijd nog controleren met behulp van een camera in een telefoon. Hiermee kun je zien of dat de BL1000 ir uitstraalt als je een toets indrukt.
Secondlife:Truckje voor IR werking werkt overigens niet met een moderne iPhone.
Ben ik daarmee toch weer gezegend met mijn Serene........