Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

 

BV 11 stand positioner.

rated by 0 users
This post has 3 Replies | 2 Followers

HVD
Not Ranked
Denmark
Posts 37
OFFLINE
Bronze Member
HVD Posted: Fri, Jan 17 2014 9:57 PM
Mit BV11 drejer til stand position 1 når jeg vælger TV som ønsket og position 0 når det slukkes. Ved valg af BS5 indput, CD, radio eller spotify, drejer den til position 2 som ønsket. Jeg kan dog ikke forstå hvorfor jeg ikke kan få min XBOX på DTV tasten til at gå til fx. Position 3 eller 4 som jeg ønsker. Den går til position 1 som TV. Kan man ikke ændre dette?

Det virker ikke logisk at man ikke kan forudprogrammere mere end 3 samt hvorfor lige 3? Gør jeg noget forkert eller er der en logik jeg bare ikke forstår?

Hilsen

Henrik
Millemissen
Top 10 Contributor
Flensborg, Denmark
Posts 14,680
OFFLINE
Gold Member

Hej Henrik,

så vidt jeg husker, skal du lave nogle nye standpositioner og (event.) navngive dem.

Det burde være muligt - har du husket at gemme dem, ellers er de kun midlertidige.

De tre standartpositioner kan du ikke ændre navnet på.

MM

There is a tv - and there is a BV

HVD
Not Ranked
Denmark
Posts 37
OFFLINE
Bronze Member
HVD replied on Sat, Jan 18 2014 7:29 AM
Hej MM

Jeg har gemt position 0 til 4, og har navngivet dem. Hvis jeg vælger DTV (hvor min XBOX er tilsluttet) og sætter position 4 som standard under opsætning, går den automatisk til position 4 ved valg af DTV. Problemet er at den nu også går til position 4 ved valg af TV hvor jeg havde sat den til 1 før. Kan ikke få den til at have to forskellige stand positioner på TV og DTV. Lyd fra BS5 forbliver på min position 2 som ønsket.

Ved ikke om den kun kan have en stand position til fx TV, DTV, DVD osv. Pga det er en 'se fjernsyn' setting?

Nogle forslag eller andre som kan få dette til at virke?
Millemissen
Top 10 Contributor
Flensborg, Denmark
Posts 14,680
OFFLINE
Gold Member

Det lader så åbenbart til at du skal vælge stand-positionen manuelt, hvis ikke det er de tre første.

Hvad siger din forhandler, når du spørger ham?

 

Prøv i stedet at formulere spørgsmålet på engelsk - så har du nok større chance for erfaringer fra folk på BeoWorld.

Eller prøv at skrive på:

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=71963

Dér er et par stykker med et BV11 derhjemme.

MM

There is a tv - and there is a BV

Page 1 of 1 (4 items) | RSS