ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Ik heb een playlist onder de kleur groen,hoe verwijder ik nou een nummer uit die playlist.
Als ik het nummer verwijder en ik activeer weer de playlist die onder de groene kleur staat dan staat hij er weer bij.
Wie o wie
Niemand??
Luxe probleem ...
Sorry, had graag willen helpen, maar ik heb (nog) geen BS5. Ljkt mij nog steeds de ideale combo icm Spotify etc.
Waarom maken ze de zoek functie bij de beosound 5 nou niet gemakkelijker.
Gewoon een alfabet van A tot Z bijv.
Je geeft bakken met geld uit en als je dan een suggestie stuurt over het vereenvoudige van de zoekfunctie krijg je het welbekende NEE antwoord.
Ze luisteren niet erg naar hun kopers.
Die app van Creation5 werkt wel goed,maar dan blijft de hardeschijf continu draaien van de beosound5 ook als die uitstaat!
En de ipad moet continu aan staan,anders valt het geluid weg.
@ Creation 5 app:
Ik weet niet zeker of ik je goed begrijp, maar voor DLNA afspelen vanaf ipad/phone kun je eens kijken naar 8player. Als je de juiste keuzes maakt voor de interface ziet het er zeer strak uit, en hij werkt goed - ook als het scherm uit is.
Beosound 5 Encore + Beosystem 5500 + S45.2; BV7-40 MKV + BL7.1 + BL14.4+ AppleTV4; various link rooms with MCL2 A or MCL2 A/V + RL60.2 / CX100 / CX50 & Cona / IWS2000; BG4000; Beosystem 1200 + BV1600.
Heb je bij instellingen op beosound 5 muziekserver op Ja gezet?
Volgens mij blijft dan de harde schijf continu draaien,ik heb hem namelijk niet horen uit gaan.