ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Ik heb een Beocenter2300 (zonder speakers) via 7-pin Din verbonden met een t-1611 converter die op zijn beurt verbonden is via ML kabel met een Beolab2000 (en bedien ze met een Beo4 remote).
Optiesettings 0, 1 en 2 geprobeerd maar weet niet precies wat het zou moeten zijn. Helaas krijg ik er geen geluid uit.
In optie 2 reageren beide apparaten in ieder geval wel op de Beo4 (aan, uit, volume etc)
Iemand een idee wat de settings zouden moeten zijn of wat ik nog kan / moet controleren in de setup?
Dank voor je reply Jeff,
Maar de Beocenter2300 heeft een Powerlink connector en de Beolab2000 een Masterlink connector...? Er zijn toch geen kabels die die twee rechtstreeks combineren?
MvrGr,
Toch wel. Maar 't was geen 7p (typo van mij) maar een 8p powerlink kabel waarmee ik de BC2300 en de Converter verbonden had....
Daar zit 't dus waarschijnlijk mis.
Denkfout bij mij. Speakers - dus powerlink en op de Aux heb ik een bluetooth adapter zitten dus die was 'al bezet'.
Ik zal eens een AUX-kabel gaan proberen....
Thnx,
Dank allen voor de suggesties.
Daarmee de oplossing gevonden voor de setup:
- AUX-splitter op Beocenter2300 met daarop de Bluetooth receiver op de ene ingang en een (8pin) datalink kabel op de andere
- Datalink kabel naar de AUX-poort op de t-1611
- Masterlink kabel van de t-1611 naar de Beolab2000
Werkt!