Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

Beosound 8 geluid

rated by 0 users
This post has 2 Replies | 1 Follower

Dave33
Not Ranked
Posts 80
Bronze Member
Dave33 Posted: Sat, Apr 5 2014 9:52 AM
Hoi allemaal, ik heb een beosound 8 waarvan ik het desig erg mooi vindt maar het geluid niet zo, ik mis het finetunen van trebble bass etc, die drie schuifjes schieten niet op, de bs8 geeft naar mijn mening teveel bass, het overstemt erg, nu weet ik dat je in iphone instellingen equalizer kunt zetten op minder bass maar dit is in mijn geval geen optie want doordat ik via youtube playlists werk gelden deze iphone instellingen niet meer ( enkel voor songs op het apparaat zelf ) nu is mijn vraag kun je geen condensators oid solderen achter de speakertjes om de lage klank iets te dempen, de bass is geweldig goed maar veel teveel overstemmend helaas, alsvast mijn dank voor antwoorden
beosnuf
Not Ranked
Posts 16
Bronze Member
beosnuf replied on Sun, Apr 6 2014 11:25 AM

Dave,

Ik heb het oude type en mijn vrouw het nieuwe type(met wifi) van de beosound 8 in huis ,en ik moet zeggen dat ik ook een groot verschil hoor in de bass weergave tussen die 2 sounds de oude sound doet het in het laag en midden en hoog erg goed ,en die van mij vrouw ja daar zit zeker heel veel laag in, wij vinden dat ook te veel ,als je de ipod classic er op heb staan dan kan je de toon regeling aardig aanpassen maar niet voldoende ik hoop dat hier een oplossing voor is of kom. 

Ik hoor een groot verschil tussen de 2 sounds 8 de oude of beter gezet de eerste uitgaven klink veel beter.

gr johan

Dave33
Not Ranked
Posts 80
Bronze Member
Dave33 replied on Sun, Apr 6 2014 6:18 PM
Hou beosnuf

Ik zelf heb de oude? Ik heb die zonder wifi dus met vaste iphone dock conector, hiervan is de bass ook teveel aanwezig, het overstemt vreselijk de middel en hoge klanken het ligt ook aan soort muziek maar die 3 schuifjes is echt goedkoop oplossing van b&o ik had hiervoor een century en die klonkt veel beter en kon je goed instellen, de bs8 is hier gekomen door het design, dat me aansprak en nog steeds uiteraard, mijn vraag is dus kan ik niet tussen de kabels en de speakers een filtertje solderen als ik ze losschroef en zo ja iemand een idee wat ik nodig heb?
Page 1 of 1 (3 items) | RSS