Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

Nieuwe B&O gebruiker

rated by 0 users
This post has 2 Replies | 0 Followers

Qubus
Not Ranked
Posts 2
Bronze Member
Qubus Posted: Sun, Apr 27 2014 4:23 PM

Goedemiddag,

Ik ben sinds kort in bezit van 2 mooie Beolab 6000 speakers en ben er erg blij mee.
Deze zijn aangesloten op mijn Pioneer VSX 920 via de headphone plug aangezien er maar 1 Pre-Out aansluiting op zit. 

Daarnaast heb ik voor een mooie prijs een Ouverture aangeschaft.

Ik heb echter 1 probleem; op de Ouverture zit geen DIN of RCA aansluiting om mijn Beolabs aan te sluiten. De aansluitingen die erop zitten zijn Power, FM, AM en Masterlink.

Nu heb ik gezocht op producten waarmee ik de Ouverture en Beolabs kan verbinden, maar ik kan het nergens terug vinden. Waarschijnlijk zoek/kijk ik verkeerd, maar enige hulp zou erg fijn zijn!

Blackrix
Top 100 Contributor
Posts 947
Bronze Member
Blackrix replied on Sun, Apr 27 2014 4:50 PM

Het apparaat dat je omschrijft is een Master Panel AV9000, geen Ouverture. Het Master Panel kan alleen worden gebruik in combinatie met een AV9000 televisie waar dan ook de luidsprekers op worden aangesloten. Op het Master Panel zelf kunnen geen luidsprekers worden aangesloten.

Ik heb eventueel wel een Ouverture die volledig geserviced is, misschien ben je daarmee uit de brand?

Qubus
Not Ranked
Posts 2
Bronze Member
Qubus replied on Sun, Apr 27 2014 8:18 PM

Bedankt voor de snelle reactie.

Ik heb je zojuist een PM verstuurd!

Page 1 of 1 (3 items) | RSS