ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Vandaag lekker plaatjes draaien :-)
Over het algemeen gaat alles goed, maarrr...
Ik draaide ook een single-tje waar de naald maar net op het randje kwam (na het starten) en vervolgens er alsnog naast schoot; de tweede keer ook... :-O
Bij een andere single bleef-ie er wel op, maar pakte nèt de groef niet... (ook een 2e keer geprobeerd zonder succes)
1: Hoewel dat laatste niet zo ernstig is, zou ik graag willen weten of de positie waar de naald zakt (wanneer je 'domweg' op de toets PLAY drukt) ook nog af te stellen is; dan zet ik 'm nl. liever iets dichter naar het middelpunt...
2: wie weet waar je van die 'vegertjes' kan kopen waar je de stof mee van de platen kan halen?
3: Waar koop je voordelig een nieuw element als het onverhoopt toch een keer nodig is?
4: Ik zie soms mmc4 en soms mmc5 elementen; zijn er nog meer soorten (mmc1,2,3...???) en wat is het verschil?
(ik heb in de gebruiksaanwijzing iig gelezen dat bij ieder element een bepaalde naalddruk hoort en deze dan ook al overeenkomstig aan mijn MMC5 afgesteld)
Er zit een stelschroef waarmee de positie van de arm ingesteld kan worden. Daarvoor moet wel de "motorkap" open. Originele B&O veegborstels heb ik liggen.
Brengen & Ophalen
thnx Leslie! dat is dus mooi ;-)
Voor zo'n B&O borstel: 'quanta costa' inclusief verzenden? (mag ook via mijn E-mail)
...en heb je ook antwoorden op mijn andere vragen? :-D
3) Bij mij?
4) Hoe lager het MMC getal hoe duurder het wordt.
Op Ebay worden enorme bedragen neergeteld voor MMC elementen met name voor de MMC1 tot 3.
Naalddruk is afhankelijk van het type naald.
Ik laat wel een foto zien van de borstel.
dank voor de info, Leslie!
De kosten van zowel een naald als de borstel wil ik natuurlijk dan ook graag weten;
evt. via de E-mail.