Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

 

Beocenter 1: melding 'wachten'

rated by 0 users
This post has 3 Replies | 0 Followers

Federico
Not Ranked
Posts 1
OFFLINE
Bronze Member
Federico Posted: Fri, May 4 2012 10:12 PM

Ik verhuisde pas mijn beocenter 1 en bij het aansluiten komt steeds de melding 'wachten' op de display.

Ik probeer alles, natuurlijk eerst gewoon wachten, maar na 10 min. gaat hij gewoon naar standby. Als je hem dan terug probeert aan te zetten dan komt hij terug op wachten. Ik heb hem op alle manieren aan en uit gezet: met de aan-uit schakelaar, netsnoer, aangezet met verschillende knoppen op de afstandsbediening, met de dvd-lader,.. Hij doet niks, behalve 'wachten' melden en dat levert niks op..

Volgens mij is de programmatuur ontregeld.

Heeft iemand een tip?

Blackrix
Top 100 Contributor
Posts 947
OFFLINE
Bronze Member

De BeoCenter 1 is voorzien van een PIN-code beveiliging om het diefstal te voorkomen. Nadat de BeoCenter 1 een bepaalde tijd van de spanning is geweest (volgens mij een half uur) moet na het inschakelen de vooraf ingestelde PIN-code worden ingevoerd. Als dit 3x verkeerd wordt ingevoerd zal de BeoCenter 1 een aantal uren geblokkeerd worden. Als het toestel binnen deze tijd wordt ingeschakeld zal "Wachten" in het display verschijnen. 

De oplossing is om de BeoCenter 1 Stand-by te laten staan (de tijd die hiervoor staat weet ik zo niet meer uit m'n hoofd, in ieder geval een aantal uren), en daarna weer in te schakelen. Het toestel zal nu weer inschakelen en om PIN vragen. Voer nu de juiste pincode waarna de blokkering opgeheven wordt. 

Mocht u de PIn-code zijn vergeten, dan kunt u via de Bang & Olufsen dealer een Mastercode aanvragen waarmee u de BeoCenter kunt ontgrendelen. Neem hiervoor wel een geldig legitimatiebewijs mee.

Beobuddy
Top 25 Contributor
Utrecht, The Netherlands
Posts 3,972
OFFLINE
Founder
Beobuddy replied on Sat, May 5 2012 10:00 AM

Blackrix:

 Neem hiervoor wel een geldig legitimatiebewijs mee.

En het serienummer van de BeoCenter ?

Blackrix
Top 100 Contributor
Posts 947
OFFLINE
Bronze Member

Beobuddy:

Blackrix:

 Neem hiervoor wel een geldig legitimatiebewijs mee.

 

En het serienummer van de BeoCenter ?

Hmm, ook wel handig......Wink

 

Page 1 of 1 (4 items) | RSS