Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

Beolab 2 laten spuiten

rated by 0 users
This post has 49 Replies | 1 Follower

Secondlife
Top 500 Contributor
Posts 145
Bronze Member
Dat zou jammer zijn, want ik ben benieuwd naar het resultaat en de kosten.
Blackrix
Top 100 Contributor
Posts 947
Bronze Member
Blackrix replied on Sat, Sep 13 2014 6:02 PM

Anders ik wel. Laat maar komen die foto's! 

RunnerB87
Not Ranked
Posts 9
Bronze Member
RunnerB87 replied on Sat, Sep 13 2014 6:03 PM

Een korte update...

De behuizing is inmiddels gespoten, maar ik heb door afstuderen, werk en veel andere drukte geen prioriteit gegeven aan de subwoofer. De subwoofer ligt nog bij de spuiter en de kosten komen uit op +/- 60 euro. Eerst in de filler gezet vanwege het ruwe oppervlak en vervolgens gespoten in RAL 9010. Ik moet er wel bij vermelden dat de behuizing is gespoten door de (auto)spuiter van een kennis die bedrijfsmatig zijn dressoirs en tv meubels hier laat spuiten, vandaar een vriendenprijs. Om mij toch te mengen in de discussie... ik kan dit zelf niet (heb het niet eerder gedaan), heb er de apparatuur niet voor, geen stofvrije omgeving en bovendien geen tijd. Ik laat het werk liever over aan de mensen die dit dagelijks doen.

Omdat foto's tocht echt meer zeggen dan 1000 woorden... hier de resultaten van het spuitwerk (de bouten zijn uiteraard tijdelijk):

Het eindresultaat zal ik zeker posten, dat is volgens mij toch ook het doel van deze community... van elkaar leren en ervaringen delen Smile

Leslie
Top 25 Contributor
the Netherlands City
Posts 5,423
Silver Member
Leslie replied on Sat, Sep 13 2014 7:15 PM

Zo is het en dat bekvechten hoort er af en toe bij. Gaat om het resultaat! Goed werk en dat voor die prijs. Mag ik z'n nummer ? :-)

Brengen & Ophalen

Secondlife
Top 500 Contributor
Posts 145
Bronze Member
Is het hoogglans of zijdeglans? Kan het op de foto niet zo goed zien.
RunnerB87
Not Ranked
Posts 9
Bronze Member
RunnerB87 replied on Sat, Sep 13 2014 8:10 PM

Het is hoogglans Wink

Secondlife
Top 500 Contributor
Posts 145
Bronze Member
Ben erg benieuwd naar het effect als ie klaar is en in het volle licht staat te glanzen. Ben benieuwd of er iemand is die de uitdaging aangaat om z'n BL2 van een LED strip te voorzien in de voet en/of onderste rand. Zou ook wel eens fraai kunnen zijn.
RunnerB87
Not Ranked
Posts 9
Bronze Member
RunnerB87 replied on Fri, Feb 27 2015 2:28 PM

Beter laat dan nooit... hierbij in ieder geval een aantal foto's Smile

Vroeg of laat zal ik nog eens foto's maken dat je de diepe glans beter ziet, maar dan wil ik de subwoofer eerst nog even een keer goed oppoetsen. Omdat hij op dit moment niet wordt gebruikt komt dat later nog wel eens Wink

RunnerB87
Not Ranked
Posts 9
Bronze Member
RunnerB87 replied on Fri, Feb 27 2015 2:28 PM

Dubbelpost

koning
Top 25 Contributor
holland
Posts 4,220
Bronze Member
koning replied on Fri, Feb 27 2015 7:20 PM