Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

Beosound 5 encore - uSB Losse HD issues

rated by 0 users
This post has 2 Replies | 0 Followers

idutchy74
Not Ranked
Posts 4
Bronze Member
idutchy74 Posted: Sun, Aug 24 2014 7:14 PM

Beste Forum leden,

Ik ben trotse bezitter van de B&O Encore 5, wanneer ik aan de achterzijde de USB koppel met mijn externe HD, duurt het een eeuwigheid en krijg ik het niet voor elkaar om via CD/NMUSIC mijn muziek te zien? Wanneer ik op de CD / NMUSIC selecteer krijg ik telkens linksboven USB loading te zien.

Wanneer ik aan de onderzijde van de B&O Encore 5 de losse HD koppel heb ik wel snel inzage in mijn albums?

Het liefst wil ik natuurlijk mijn USB aan de achterzijde willen gebruiken doordat ik netjes achter een muur de kabels heb weggewerkt, wie kan mijn helpen dit voor elkaar te krijgen.

Wie o wie kan mij helpen

1983beo
Top 500 Contributor
Posts 127
Bronze Member
1983beo replied on Sun, Aug 24 2014 8:46 PM
Als het een USB disk is zonder aparte voeding dan werkt deze alleen op de front aansluiting. Deze levert een hogere voedingsspanning.

In jou geval heb je dus een USB harddisk nodig met aparte voeding. Dit zijn vaak de wat grotere 3,5 Hdd's
idutchy74
Not Ranked
Posts 4
Bronze Member
idutchy74 replied on Fri, Aug 29 2014 12:49 PM

Beste 1983beo,

bedankt allereerst voor dit bericht.
Ik ben nu bezig om mijn muziek op een HD LACIE met externe adapter te installeren, en zal hem plaatsen op de USB achterzijde.

Hoop dat dit de oplossing is met mijn probleem.

Armand

Page 1 of 1 (3 items) | RSS